Hai!!

"Sekiranya anda datang dari lurah yang dalam dan bercita-cita menakluki puncak tinggi, itu bukan mimpi. selagi anda berpegang kepada visi dan memiliki matlamat yang jelas, anda berkomited untuk meneruskan perjalanan, berkemungkinan besar anda tetap akan berjaya.kalau pun tidak dapat mencapai puncak anda sebenarnya mangkin hampir kepadanya. itu lebih baik daripada MENDIAM DIRI "

MEMORY

MEMORY

..............

..............

.............

.............

Running

Running

Google+ Followers


Get this widget!

Gambar : Iman demam.. dari 18hb hingga 26hb Feb..

Sunday, February 26, 2012

Gambar ni masa bersiap untuk ke Hospital Pekan.. sebab dah 4 hari tak nak makan dan cirit je..





selepas iman di cucuk masuk air, Iman di hantar ke katil selama 2 jam lebih.. katanya tunggu result darah.. cukup lama.. kesian pulak isteri aku yang dalam pantang terpaksa ikut dan sama2 tunggu Iman hingga selesai rawatan...







Iman dimasukkan air dari kaki.. aku lihat ke dua-dua tanggan dia pun kena cucuk mungkin tak dapat cari salur darah di tanggan tu yang cucuk di kaki.. kesian Iman...

0 Komen/Ulasan:

Post a Comment

Terima Kasih melayari blog Mutiara Hati Insan
Thank you for visiting the blog Mutiara Human Liver .

10 Artikel Popular