"Mutiara Hati Insan"








"Sekiranya anda datang dari lurah yang dalam dan bercita-cita menakluki puncak tinggi, itu bukan mimpi. selagi berpegang kepada visi dan matlamat yang jelas, berkomited untuk meneruskan perjalanan, berkemungkinan besar anda tetap akan berjaya. kalau pun tidak dapat mencapai puncak anda sebenarnya mangkin hampir kepadanya. itu lebih baik daripada MENDIAM DIRI "

MEMORY

MEMORY

..............

..............

.............

.............

Running

Running

Get this widget!

Apabila kehidupan dan Teknologi digambarkan dalam seni

Tuesday, December 23, 2014

Menarik.. dan pelbagai perasaan bercampur baur.. Ini lah kali pertama saya lihat hasil kerja sempurna dan mempunyai cerita yang jelas, di adaptasikan dalam buku untuk tatapan semua yang juga di jual di Pesta buka Big Bad Wolf. Untuk makluman semua Entry sebelum ini saya ada menceirtakan mengenai Pesta buku Big Bad Wolf yang diadakan di Pusat Beli Belah Mins Kuala Lumpur.

Ini adalah kata-kata seorang artis yang luar biasa, Kevin LCK.

“Ordinary Behavior is a project about the unhealthy relationship between human and technology in an everyday context.“

Artis dan pelukis ilustrasi Kevin LCK bekerja hampir secara eksklusif dalam hitam dan putih, jadi ia datang tidak mengejutkan bahawa dia menceburi objek arca estetik yang kekal sama, manakala dimensinya jelas. Dalam siri baru artis membina ke objek elektronik setiap hari diperbuat daripada kadbod seperti komputer, kamera, dan iPhone.

Artis berkata niatnya adalah untuk menunjukkan perhubungan yang tidak sihat kadang-kadang orang mempunyai dengan teknologi dan menjelaskan pandangan beliau dalam satu kenyataan artis beliau:

'Kelakuan Biasa' adalah projek mengenai hubungan yang tidak sihat di antara manusia dan teknologi dalam konteks setiap hari. Saya mahukan untuk menanggalkan penonton dari dunia sebenar buat sementara waktu, memberi mereka ruang untuk memikirkan semula dan menimbang semula cara kita bertindak dan berfikir tentang hubungan antara diri kita sendiri, objek dan persekitaran dengan teknologi dengan cara yang lebih sedar.

Anda boleh melihat bagaimana dan beberapa objek datang bersama-sama di blognya. (melalui indah / pereputan, budaya sampah dan banyak lagi).

Ini adalah hasil daripada tangan kadbod yang dibuat ukiran mikro.. kadbod Elektronik Mengandungi Absurd Miniature diorama








0 Komen/Ulasan:

Post a Comment

Terima Kasih melayari blog Mutiara Hati Insan
Thank you for visiting the blog Mutiara Human Liver .

10 Artikel Popular

List Blog

Peringatan :

Segala perkataan, gambar atau komen berunsur lucah, mengamcam atau memfitnah dengan niat untuk menjatuhkan, menganiaya, mengugut dan menggangu privasi penulis atau menggunakan mana-mana aplikasi secara beterusan atau tidak tanpa atau dengan mendedahkan identiti diri sebenar dengan niat yang sama juga menggunakan atau mencuri gambar, entri dan juga yang apa jua persamaan tanpa izin penulis blog ini sendiri, adalah melakukan kesalahan dan tindakan boleh dimabil mengikut AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998.