Hai!!

"Sekiranya anda datang dari lurah yang dalam dan bercita-cita menakluki puncak tinggi, itu bukan mimpi. selagi anda berpegang kepada visi dan memiliki matlamat yang jelas, anda berkomited untuk meneruskan perjalanan, berkemungkinan besar anda tetap akan berjaya.kalau pun tidak dapat mencapai puncak anda sebenarnya mangkin hampir kepadanya. itu lebih baik daripada MENDIAM DIRI "

MEMORY

MEMORY

..............

..............

.............

.............

Running

Running

Google+ Followers


Get this widget!

RAYA..

Monday, September 6, 2010

Raya tahun ni aku dah ambil keputusan untuk beraya di Rumah mak ke-2 aku..
hehehee.. mak mertua lah tu..

Rasa tak sabar pulak.. takut pun ada..
maklumlah kali pertama beraya dengan keluarga baru kan..

apa yang penting tahun ni aku dapat beraya dengan orang tersayang..
Tahun ni aku dapat beraya sebagai seorang SUAMI.. Ketua Keluarga..

bila dengar ketua keluarga.. rasa sedap je kan..
tapi atas nama itu lah membuatkan aku rasa satu tanggungjawab yang perlu aku pikul.

Buat Sesiapa yang Singgah di blok ni..
saya ucapkan Selamat Hari Raya..
Moga Raya Tahun 2010 ini, menjadi sejarah yang gembira dalam hidup kita semua..

Oh ya..
Tahun ni INSYA'ALLAH..
Aku bakal jadi ayah.. Doakan kesejahteraan Kami sekeluarga..
maknanya raya Tahun depan 2011 Aku akan beraya sebagai seorang Ayah dan Suami lah..
Alham'Dulillah.. Ini lah syurga Dunia..
Syukur..

:)

0 Komen/Ulasan:

Post a Comment

Terima Kasih melayari blog Mutiara Hati Insan
Thank you for visiting the blog Mutiara Human Liver .

10 Artikel Popular