Hai!!

"Sekiranya anda datang dari lurah yang dalam dan bercita-cita menakluki puncak tinggi, itu bukan mimpi. selagi anda berpegang kepada visi dan memiliki matlamat yang jelas, anda berkomited untuk meneruskan perjalanan, berkemungkinan besar anda tetap akan berjaya.kalau pun tidak dapat mencapai puncak anda sebenarnya mangkin hampir kepadanya. itu lebih baik daripada MENDIAM DIRI "

MEMORY

MEMORY

..............

..............

.............

.............

Running

Running

Google+ Followers


Get this widget!

Hari ni genaplah 5 Bulan Iaman..

Tuesday, April 5, 2011

Tarikh : 06 April 2011

Hari ni genaplah usia anak aku 5 Bulan.. dah semakin petah dengan gelagat.. hahaha

Tapi yang tak bestnya.. semalam Ibunya dah mula demam..
Kesian pulak aku tengok..
Walaupun demam dia tetap lakukan kerja rumah macam biasa.. Tq sayang..

Bangun malam tu dah jadi buletin harian lah kan.. untuk menyusukan anak dan melayan kerenah Nurul Iman.. Hope Iman dapat mengenang jasa Ibu nya.. bukan senang tu, kalau aku demam atau berada di tempat dia.. tak tahu lah mcm mana.. tentu aku tak terjaga malam.. hehee

Abang doakan sayang cepat sihat.. love u..

0 Komen/Ulasan:

Post a Comment

Terima Kasih melayari blog Mutiara Hati Insan
Thank you for visiting the blog Mutiara Human Liver .

10 Artikel Popular