Hai!!

"Sekiranya anda datang dari lurah yang dalam dan bercita-cita menakluki puncak tinggi, itu bukan mimpi. selagi anda berpegang kepada visi dan memiliki matlamat yang jelas, anda berkomited untuk meneruskan perjalanan, berkemungkinan besar anda tetap akan berjaya.kalau pun tidak dapat mencapai puncak anda sebenarnya mangkin hampir kepadanya. itu lebih baik daripada MENDIAM DIRI "

MEMORY

MEMORY

..............

..............

.............

.............

Running

Running

Google+ Followers


Get this widget!

PIC : kenangan Nurul Iman ketika 0 - 4 bulan..

Sunday, March 20, 2011

Tarikh : 22 Mac 2011

Gambar Kenangan si Comel... Nurul Iman..
Lahirnya si comel yang menambah sinar dalam hidup Abah..

...2 Permata Hati...





Gambar ni di ambil ketika baru lepas dilahirkan... masih di Hospital Besar Kuantan...
Berat si comel padamasa ni 2.9kg... Banyak kenanga aku masa ni.. apa pun TQ buat Cik Ziha.. yang sambut Nurul Iman..

Gambar ni masih di hospital.. berat 2.9kg... Alham dulillah semua berjalan lancar..




Yang ni pulak gambar ketika Nurul Iman berusia 1 Bulan... makin comel dia.. Pada usia ni lah aku mendaftar nama Nurul Iman.. Berat si comel pada usia ni 4.5kg...

Usia 1 Bulan.. masa ni masih di rumah mak tok nya.. yang iman tahu nangis (waktu mandi, lapar)... apa pun abah tetap sayang anak abah..

Next : Gambar ni ketika si comel berusia 2 Bulan.. masa ni Iman dah balik KL.. tunggal dengan Abah.. makin comel anak abah ni.. Berat Iman masa ni 5.6kg.

Ketika usia 2 Bulan.. masa ni dah ada d KL.. dah pandai senyum & bersembang ( bahasa si comel lah )..





Next : Wajah Baru...
           Gambar ni pulak semasa Si Comel berusia 3 bulan.. masa ni dia dah pandai senyum panjang.. 
           gambar diambil selepas kenduri cukur kepala di rumah Opahnya di Cheras KL.. 
           bukan main susah nak cukur kepala Iman, tak duduk diam dia.. apa yang abah buat dia nak tengok..
           Berat Iman 6.5kg.. masa ni tinggi Iman 60cm..

3 Bulan.. selepas kenduri cukur jambul di KL



 Gambar ni pulak ketika Iman berusia 4 bulan.. rambut pun dah tumbuh sikit.. masa ni Iman tak pandai meniarap lagi.. yang si comel pandai nak main je.. kira abah tak boleh nak buat kerja lain lah.. mengadap anak abah ni je.. heheheee... Berat anak abah pada usia ni 7.1kg... 

Ketika usia 4 bulan.. isap jari je kerja Iman...



0 Komen/Ulasan:

Post a Comment

Terima Kasih melayari blog Mutiara Hati Insan
Thank you for visiting the blog Mutiara Human Liver .

10 Artikel Popular