Hai!!

"Sekiranya anda datang dari lurah yang dalam dan bercita-cita menakluki puncak tinggi, itu bukan mimpi. selagi anda berpegang kepada visi dan memiliki matlamat yang jelas, anda berkomited untuk meneruskan perjalanan, berkemungkinan besar anda tetap akan berjaya.kalau pun tidak dapat mencapai puncak anda sebenarnya mangkin hampir kepadanya. itu lebih baik daripada MENDIAM DIRI "

MEMORY

MEMORY

..............

..............

.............

.............

Running

Running

Google+ Followers


Get this widget!

Dah menjangkau 3 Bulan, 3 Minggu dan 5 Hari..

Friday, March 4, 2011

huh!!! lama sungguh aku tak melayan blog aku nie... mmg takde masa atau aku yg MALAS... hehehehe... entah la sejak tukar tpt kerje nie... masa sgt mencemburui.. balik keje pon lewat ... sampai umah dah penat....sehinggakan aktiviti sukan aku pun dah jadi no entah ke berapa....
tpkan... org kata nak seribu daya tak nak seribu dalih... tepuk dada tanye.....????   :)

Hari ni  umur Puteri kesayangan ku (Nurul Iman) dah menjaugkau 3 Bulan nak masuk 4 Bulan..
Makin tak sabar aku nak tengok perkembangan dia, pusing bada.. heheee.. aku sebenarnya tak tahu badan dalam umur berapa tahun heee....

Sekarang ni dah macam-macam keletah dia buat.. dah pandai buat kami tersenyum..

Tapi sekarang ni dia dah pandai senyem..
Ketawa pun dah bunyi..
Dia kalau tak ada orang di sisi dia apa lagi menangislah..
Dah pandai tengok TV...
Dah pandai merajuk..
yang panglin best dah pandai bersembang dengan aku.. walau pun aku tak faham bahasa budak.. tapi dia akan beri riaksi selepas aku sembang dengan dia..

Hai permata hati.. Indahnya bila bersembang dengan anak kan.. mudahan dia menjadi Insan berguna..

Aku nak upload gambar anak ku tu tapi tak berkesempatan lagi.. hai!!!
satu hari nanti akan aku upload gambar dair umurnya 0 - 3 bulan.. Insya'Allah..

0 Komen/Ulasan:

Post a Comment

Terima Kasih melayari blog Mutiara Hati Insan
Thank you for visiting the blog Mutiara Human Liver .

10 Artikel Popular