Hai!!

"Sekiranya anda datang dari lurah yang dalam dan bercita-cita menakluki puncak tinggi, itu bukan mimpi. selagi anda berpegang kepada visi dan memiliki matlamat yang jelas, anda berkomited untuk meneruskan perjalanan, berkemungkinan besar anda tetap akan berjaya.kalau pun tidak dapat mencapai puncak anda sebenarnya mangkin hampir kepadanya. itu lebih baik daripada MENDIAM DIRI "

MEMORY

MEMORY

..............

..............

.............

.............

Running

Running

Google+ Followers


Get this widget!

Riadah di Taman bersama Keluarga..

Sunday, March 20, 2011

Tarikh : 20 Mac 2011

Pada petang tu.. aku seperti biasa lah dengan aktiviti aku joging..

ingatkan nak berjoging dekat dengan kawasan rumah je.. tapi Isteri aku nak ikut, kebetulan mak aku nak jumpa aku pada malamnya.. apa lagi tukar plan lah.. aku ajak isteri aku ke taman tasik permaisuri dekat dengan rumah mak aku..

samabil aku joging isteri aku boleh lah bawak anak aku pusing ke taman kan.. hehee

GELAGAT SI COMEL
maklumlah dah pandai pusing badan kan..
dalam stroler pun nak pusing badan.. masa tu aku joging.. tapi isteri aku yang sentiasa peka dengan perubahan anak kami ni.. mengambil gambar aksi si comel ni..

gelagat si comel

0 Komen/Ulasan:

Post a Comment

Terima Kasih melayari blog Mutiara Hati Insan
Thank you for visiting the blog Mutiara Human Liver .

10 Artikel Popular