"Mutiara Hati Insan"








"Sekiranya anda datang dari lurah yang dalam dan bercita-cita menakluki puncak tinggi, itu bukan mimpi. selagi berpegang kepada visi dan matlamat yang jelas, berkomited untuk meneruskan perjalanan, berkemungkinan besar anda tetap akan berjaya. kalau pun tidak dapat mencapai puncak anda sebenarnya mangkin hampir kepadanya. itu lebih baik daripada MENDIAM DIRI "

MEMORY

MEMORY

..............

..............

.............

.............

Running

Running

Get this widget!

4 Bulan 1 Minggu 5 Hari...

Friday, March 18, 2011

Tarikh : 18 Mac 2011 (Jumaat)
 
Hari ni Isteri aku tak kerja kerana menjaga anak aku..

Pengasuh anak aku kena balik kampung nya di pahang, kerana Ayah nya sakit tenat.. skit jantung katanya..
jadi terpaksa lah Isteri aku ambil cuti untuk menjaga anak kami..

Sebenarnya aku yang mintak sangat dia ambil cuti.
kerana pengasuh anak aku ada sugest pada kami kawan yang tingal tidak jauh dari rumah kami jugak untuk menjaga Iman.. tapi aku susah nak percaya lah.. taku jadi apa-apa kan.. jagi baik aku ambil langkah berjaga-jaga.. dan berbincang denga isteri aku, dia pun setuju untuk ambil cuti pada hari ni...

pada jam 1130 pagi isteri aku ada call aku di peajabat..
kebetulan aku pun nak call dia, nak jugak tanya khabar dia kan.. hehehe
siapa tak sayang bini Oiii...

Tak sangka dia call aku dulu, alah aku lewat untuk beberapa saat je.. dia call aku hanya nak beri tahu aku yang anak kami dah mula menunjukkan riaksi untuk meniarap..

Wah hati, naluri seorang ayah kan..
suka lah aku tak terhingga.. ni sekarang aku tak sabar nak balik untuk lihat perkenbangan tu..
Anak abah tunggu!!! abah balik.. heheee

Ok lah sampai sini dulu.. banyak kerja lah.. tak boleh nak tapi lama-lama.. nanti ada yang bising pulak hehehe
curi tulang sikit-sikit le..

:) ... :p

0 Komen/Ulasan:

Post a Comment

Terima Kasih melayari blog Mutiara Hati Insan
Thank you for visiting the blog Mutiara Human Liver .

10 Artikel Popular

List Blog

Peringatan :

Segala perkataan, gambar atau komen berunsur lucah, mengamcam atau memfitnah dengan niat untuk menjatuhkan, menganiaya, mengugut dan menggangu privasi penulis atau menggunakan mana-mana aplikasi secara beterusan atau tidak tanpa atau dengan mendedahkan identiti diri sebenar dengan niat yang sama juga menggunakan atau mencuri gambar, entri dan juga yang apa jua persamaan tanpa izin penulis blog ini sendiri, adalah melakukan kesalahan dan tindakan boleh dimabil mengikut AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998.