"Mutiara Hati Insan"








"Sekiranya anda datang dari lurah yang dalam dan bercita-cita menakluki puncak tinggi, itu bukan mimpi. selagi berpegang kepada visi dan matlamat yang jelas, berkomited untuk meneruskan perjalanan, berkemungkinan besar anda tetap akan berjaya. kalau pun tidak dapat mencapai puncak anda sebenarnya mangkin hampir kepadanya. itu lebih baik daripada MENDIAM DIRI "

MEMORY

MEMORY

..............

..............

.............

.............

Running

Running

Get this widget!

Attitude.

Tuesday, August 28, 2012

Salam sejahtera semua rakan pembaca.. sekadar meminta pendapat dan motivasi diri, cuba lihat gambar di bawah ini apa pendapat dan pandangan anda mengenai gambar ini?..



Kes : Parking di kawasan Flat / Appartment dan pemilik kereta menarik handbrake..

4 Komen/Ulasan:

Anonymous said...

apa kes sebenarnya ni... tapi memang tak patut orang ni menghukum sampai macam ini..

Saiful Runner said...

Nak bagi komen tentang hal ni tentu ada pernah menghadapi.. tapi pokok pangkalnya kita berbalik dan tanya pada diri.. APA KESUDAHANNYA..

Rasanya sebagai manusia yang waras kita tentu tak nak buat orang susah dan marah dengan sengaja kan..

Yem Waklu said...

Yang lempar batu dan merosakkan kereta hitam ni pon tak patut, even pemilik kereta ni ada sengal sikit. Kalau kita nak parking dan blok kereta org lain, makesure lah kita tinggalkan no HP kita kalau kita taknak tarik handbrek sekalipun. Dah byk kali teman kena, kdg2 kita ada hal urgent, kdg2 kita dah hon byk kali, dah buat announcement byk kali,tapi kdg2 pemilik kereta yg dok parking cenggini buat tak tau je. Pernah sekali tu kete aku kena blok kat pej pos. Puas aku bunyikan hon, siap minta peg pej pos tu buat annoucement kat pej pos bgtau. Tapi tuan kereta tu tak muncul2. Nak tau siapa punye pemilik kereta. Peg atasan pej pos tu jugak. padahal mamat tu ada kat dlm post office. tpi dia buat do no jek. sapa x geram. kalau ikut hati,mmg nak buat jht je kat kete dia, tapi masih waras.

Saiful Runner said...

emm tapi dalam kes ni aku rasa pemilik kereta tu tak perasan sebab bukan selalu pun kereta tu buat hal n dia selalu parking di tempat yg sama...

ada betul jugak pendapat ko letak no fon kan.. tapi kalau flat kawasan rumah letak no fon nanti di salah guna pulak hehehehe..

Post a Comment

Terima Kasih melayari blog Mutiara Hati Insan
Thank you for visiting the blog Mutiara Human Liver .

10 Artikel Popular

List Blog

Peringatan :

Segala perkataan, gambar atau komen berunsur lucah, mengamcam atau memfitnah dengan niat untuk menjatuhkan, menganiaya, mengugut dan menggangu privasi penulis atau menggunakan mana-mana aplikasi secara beterusan atau tidak tanpa atau dengan mendedahkan identiti diri sebenar dengan niat yang sama juga menggunakan atau mencuri gambar, entri dan juga yang apa jua persamaan tanpa izin penulis blog ini sendiri, adalah melakukan kesalahan dan tindakan boleh dimabil mengikut AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998.