"Mutiara Hati Insan"








"Sekiranya anda datang dari lurah yang dalam dan bercita-cita menakluki puncak tinggi, itu bukan mimpi. selagi berpegang kepada visi dan matlamat yang jelas, berkomited untuk meneruskan perjalanan, berkemungkinan besar anda tetap akan berjaya. kalau pun tidak dapat mencapai puncak anda sebenarnya mangkin hampir kepadanya. itu lebih baik daripada MENDIAM DIRI "

MEMORY

MEMORY

..............

..............

.............

.............

Running

Running

Google+ Followers


Get this widget!

Iklan Raya 2012

Tuesday, August 14, 2012

Assalammualaikum sedar tak sedar bulan Ramadhan hanpir berlalu, minggu terakhir ini kebanyakan dari kita hanya nampak kampung halaman dan suasana beraya..betul tak?..

Seperti tahun sebelumnya, saya ni suka tonton iklan raya. Tahun 2012 ni kebanyakan iklan raya memang menyentuh perasaan..

iklan ini membuatkan saya tertarik untuk shere dengan rakan semua.. Bagi saya iklan yang disiarkan ini seperti memperingati..

Iklan BERNAS.. (3:00 minit)


Selepas tengok iklan ini saya rasa kita perlu bersyukur dengan apa yang ada.. Serius bila tengok Iklan Raya dari Bernas nie buat air mata mengalir.. Touching uolss. Realiti yang mungkin kita tidak sedar ianya berlaku..

Masih rasa sebak dan bermain-main dalam fikiran.. Walaupun kurang upaya, tapi hati diorang bersih.. Tahniah BERNAS kerna buat iklan yang mamtop nie.. mudahan ia dapat menyedarkan kita sebagai manusia.. 

0 Komen/Ulasan:

Post a Comment

Terima Kasih melayari blog Mutiara Hati Insan
Thank you for visiting the blog Mutiara Human Liver .

10 Artikel Popular

List Blog

Peringatan :

Segala perkataan, gambar atau komen berunsur lucah, mengamcam atau memfitnah dengan niat untuk menjatuhkan, menganiaya, mengugut dan menggangu privasi penulis atau menggunakan mana-mana aplikasi secara beterusan atau tidak tanpa atau dengan mendedahkan identiti diri sebenar dengan niat yang sama juga menggunakan atau mencuri gambar, entri dan juga yang apa jua persamaan tanpa izin penulis blog ini sendiri, adalah melakukan kesalahan dan tindakan boleh dimabil mengikut AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998.