Hai!!

"Sekiranya anda datang dari lurah yang dalam dan bercita-cita menakluki puncak tinggi, itu bukan mimpi. selagi anda berpegang kepada visi dan memiliki matlamat yang jelas, anda berkomited untuk meneruskan perjalanan, berkemungkinan besar anda tetap akan berjaya.kalau pun tidak dapat mencapai puncak anda sebenarnya mangkin hampir kepadanya. itu lebih baik daripada MENDIAM DIRI "

MEMORY

MEMORY

..............

..............

.............

.............

Running

Running

Google+ Followers


Get this widget!

Borang BR1M 2.0

Thursday, November 1, 2012


Assalammualaikum semua.. Hari ni saya ada buka paparan bantuan rakyat secara online, niat tu nak jugak isi tapi... lepas baca syarat memohon.. Rasanya macam tak layak je hehee..

Apa pun saya muatkan BR1M ini sekadar info Bermula hari ini, Borang BR1M 2.0 boleh diisi secara atas talian atau diperolehi untuk pengisian secara manual daripada laman khas yang diwujudkan oleh pihak LHDN.

Berikut URL laman berkenaan:


Panduan pengisian secara atas talian boleh dicapai di SINI atau alternatifnya di :

Borang BR1M 2.0 manual pula boleh dimuat turun di SINI atau alternatifnya di :

Selamat mengisi (bagi yang layak)  :-)

0 Komen/Ulasan:

Post a Comment

Terima Kasih melayari blog Mutiara Hati Insan
Thank you for visiting the blog Mutiara Human Liver .

10 Artikel Popular