Hai!!

"Sekiranya anda datang dari lurah yang dalam dan bercita-cita menakluki puncak tinggi, itu bukan mimpi. selagi anda berpegang kepada visi dan memiliki matlamat yang jelas, anda berkomited untuk meneruskan perjalanan, berkemungkinan besar anda tetap akan berjaya.kalau pun tidak dapat mencapai puncak anda sebenarnya mangkin hampir kepadanya. itu lebih baik daripada MENDIAM DIRI "

MEMORY

MEMORY

..............

..............

.............

.............

Running

Running

Google+ Followers


Get this widget!

Aktiviti hari minggu bersama Little Princess

Sunday, December 8, 2013

Aktiviti hari Sabtu 07 Dis 2013 baru-baru ni.. Burul Iman sibuk nak membantu untuk tanam pokok.. Ada pokok yang dia tanam. Harap menjadi le..

Posing depan kamera.. Si Ibu sebagai Juru Foto

Sedang khusuk membantu meratakan tanah pada pasu..


Adik menangis sebab tak dapat lakukan pekara macam kakak dia..

Aktiviti hari Ahad 08 Dis 2013.. macam biasa lah.. si memenuhi kehendak si ibu untuk membeli kain.. Paling penat melayan telatah 2 puteri ni.. setengah jam rasa macam 4 jam je dalam kedai kain tu..

Iman tak habis2 nak main payung..

dah bagi kebebasan apa lagi.. berlari ke sana sini lah


Gelagat akak dan adik bila dapat cermin





Kepenatan selepas seharian tidak tidur.. Malam tu selepas tonton video Pincess Cinderalella terus tidur.. Good nite my little Princess.. Abah rindu gelagat dan telatah korang.. 



0 Komen/Ulasan:

Post a Comment

Terima Kasih melayari blog Mutiara Hati Insan
Thank you for visiting the blog Mutiara Human Liver .

10 Artikel Popular