Hai!!

"Sekiranya anda datang dari lurah yang dalam dan bercita-cita menakluki puncak tinggi, itu bukan mimpi. selagi anda berpegang kepada visi dan memiliki matlamat yang jelas, anda berkomited untuk meneruskan perjalanan, berkemungkinan besar anda tetap akan berjaya.kalau pun tidak dapat mencapai puncak anda sebenarnya mangkin hampir kepadanya. itu lebih baik daripada MENDIAM DIRI "

MEMORY

MEMORY

..............

..............

.............

.............

Running

Running

Google+ Followers


Get this widget!

Terima kasih Pembaca.. ianya Satu penghargaan

Thursday, December 5, 2013

Sedah tak sedar dah sebulan saya tak update blog.. Sebenarnya terlalu banyak untuk saya kongsikan mengenai hal kehidupan dari luahan dan pembacaan saya.. Alhamdulillah hari ini saya diberi peluang untuk menulis. 

Suka saya menyentuh pekara yang berkaitan kehidupan harian terutama berkaitan anak-anak.. Ada seorang pembaca dari kalangan wanita memberi komen pada tulisan saya yang sebelum ini menyatakan rasa kagum dengan sikap ambil tahu dari segala sudut sebagai seorang lelaki, suami dan bapa kepada anak-anak dan isteri. 

Terima Kasih saudari dan Alhamdulillah semua ini pemberian Allah, saya seperti lelaki lain jugak punyai masa tersendiri dengan melayani kehendak dan ego sebagai lelaki.. Tetapi mungkin kelebihan yang ada pada saya adalah suka ambil tahu dengan pekara ini. Bukan saya katakan yang lelaki lain tak ambil tahu tapi mungkin kurang.

Apa pun kepada saudari dan pembaca yang lain saya ucapkan terima kasih kerana memilih blog saya sebagai salah satu alternatif untuk mendapatakan ilmu.. Sya juga berharap segala salah dan silap saya dalam penulisan dapat ditegur dengan cara profesional.. Mudahan kita sama-sama mendapat keberkatan dari Allah.

 

0 Komen/Ulasan:

Post a Comment

Terima Kasih melayari blog Mutiara Hati Insan
Thank you for visiting the blog Mutiara Human Liver .

10 Artikel Popular