"Mutiara Hati Insan"








"Sekiranya anda datang dari lurah yang dalam dan bercita-cita menakluki puncak tinggi, itu bukan mimpi. selagi berpegang kepada visi dan matlamat yang jelas, berkomited untuk meneruskan perjalanan, berkemungkinan besar anda tetap akan berjaya. kalau pun tidak dapat mencapai puncak anda sebenarnya mangkin hampir kepadanya. itu lebih baik daripada MENDIAM DIRI "

MEMORY

MEMORY

..............

..............

.............

.............

Running

Running

Get this widget!

miNgGu Ke - 37

Wednesday, October 27, 2010

 Semalam genap lah Minggu ke 37 usia kandungan Isteri aku..;))

Tak sabar pulak.. Insya'Allah lagi beberapa minggu lagi aku akan bergelar ayah.. Amin.. :)....
tapi yang tak bestnya.. Aku dengan Isteri aku masih berjauhan.. sebenarnya bukan aku nak mengeluh apa yang telah ditentukan oleh-NYA.. tapi perasaan risau aku membuatkan aku tak keruan setiap masa.. bagi kawan2 yang pernah mengalami situasi macam aku tentu faham.. 
Siapa tak sayang Bini Oii... tambahan 1st Baby kan.. ;))

 Sejak dua tiga minggu lepas Isteri aku selalu cakap sakit bila aku call.. Boleh dikatakan kerap jugak dia sakit kat pinggang… Katanya rasa sengal² dan lenguh. Apa lagi perasaan sebagai seorang suami dan manusia biasa risau sudah tentu lah kan, tapi aku cuba control buat2 cool je..  Bukan saja nak lepas tanggungjawab tau.. tapi nak mengawal keadaan...

Kadang2 kesihan jugak aku dengan Isteri aku kerana terpaksa menjalani hari2 mengandungkan anak kami seorang diri cuma hari minggu je kami berjumpa... Berdasarkan pengalaman Orang perempuan yang mengandung, biasa nya masa dan minggu ke 37 ni akan rasa lenguh2, perut memulas mcm nak sengugut.. Aduh!!!!.. rasa bersalah pulak aku.. 

Maaf kan Abg sayang.. 

 Abang harap sayang menghadapinya dengan tenang dan sabar.:) 
Insya'Allah kalau tak ada apa2 hal, minggu satu lagi hari Deepavali aku akan balik kampung... bukan nak sambut raya tau.. nak hantar Isteri aku berehat dan menunggu hari sebenar kami..
 
Semalam Isteri aku ada cerita kat aku, cara penyusuan dengan betul.. aduh susah jugak aku dengar.. tu baru dengar tak tahu lah.. Banyak yang menyimpang dari apa yang aku tahu, biasalah Ilmu dari "kabar angin" haha...:D 

Ok lah sampai dini dulu.. 
Doakan semoga segalanya sihat dan selamat  ye..:D 
Insya'Allah...

0 Komen/Ulasan:

Post a Comment

Terima Kasih melayari blog Mutiara Hati Insan
Thank you for visiting the blog Mutiara Human Liver .

10 Artikel Popular

List Blog

Peringatan :

Segala perkataan, gambar atau komen berunsur lucah, mengamcam atau memfitnah dengan niat untuk menjatuhkan, menganiaya, mengugut dan menggangu privasi penulis atau menggunakan mana-mana aplikasi secara beterusan atau tidak tanpa atau dengan mendedahkan identiti diri sebenar dengan niat yang sama juga menggunakan atau mencuri gambar, entri dan juga yang apa jua persamaan tanpa izin penulis blog ini sendiri, adalah melakukan kesalahan dan tindakan boleh dimabil mengikut AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998.