Hai!!

"Sekiranya anda datang dari lurah yang dalam dan bercita-cita menakluki puncak tinggi, itu bukan mimpi. selagi anda berpegang kepada visi dan memiliki matlamat yang jelas, anda berkomited untuk meneruskan perjalanan, berkemungkinan besar anda tetap akan berjaya.kalau pun tidak dapat mencapai puncak anda sebenarnya mangkin hampir kepadanya. itu lebih baik daripada MENDIAM DIRI "

MEMORY

MEMORY

..............

..............

.............

.............

Running

Running

Google+ Followers


Get this widget!

Jalan TAR Kuala Lumpur

Monday, December 12, 2011

Semalam bawa Iman jalan2 di Jalan TAR (Jalan Tunku Abdul Rahman)..

sebenarnya nak bawa Mak mertua aku jalan2 KL ni.. tapi tak tahu lah tempat menarik, mana yang aku nak bawak..al maklumlah aku ni bukan kaki jalan kan.. biasalah aku ni bukan tahu jalan KL ni sangat.. so tanya lah Isteri aku, cadangan nak bawa Mak mertua aku jalan di Jalan Tunku Abdul Rahman.. mungkin mak aku nak tgk keadaan Jalan TAR yang selalu disebut2kan orang.. Lubuk Jualan kan..

Macam biasa lah aku letak kereta di rumah mak aku di bandat tun razak dan naik LRT ke jalan TAR.. malas lah nak bawa kereta terutama di tengah2 bandar KL tu.. buang masa dengan jem jee..

seharian jugak kami jalan semalam.. Iman bukan main seronok lagi.. sebab aku lepas dia untuk jalan2 sendiri.. lepas tu dia tak di dukung lah..

Habis membeli belak kami berhenti sembahyang di Masjid India di tengah2 jalan TAR..




0 Komen/Ulasan:

Post a Comment

Terima Kasih melayari blog Mutiara Hati Insan
Thank you for visiting the blog Mutiara Human Liver .

10 Artikel Popular