Hai!!

"Sekiranya anda datang dari lurah yang dalam dan bercita-cita menakluki puncak tinggi, itu bukan mimpi. selagi anda berpegang kepada visi dan memiliki matlamat yang jelas, anda berkomited untuk meneruskan perjalanan, berkemungkinan besar anda tetap akan berjaya.kalau pun tidak dapat mencapai puncak anda sebenarnya mangkin hampir kepadanya. itu lebih baik daripada MENDIAM DIRI "

MEMORY

MEMORY

..............

..............

.............

.............

Running

Running

Google+ Followers


Get this widget!

Kakak dan Adik..

Friday, April 20, 2012


Iman memujuk Izzati (menepuk) mintak izati diam... comel sangat


Alhamdulillah! Selamat datang, wahai anak. Inilah dunia. Ingat, dunia ini hanya pinjaman, jangan terlalu berleka-leka di sini sebab kita semua akan ke sana. 

Iman dan adik (Izzati) sangat baik dan comel.. sekarang Iman dah pandai main dengan adiknya (Izzati) walaupun izzati masih kecil.. Bila Ibunya mandikan adik, Iman akan tengok je... kadang2 Iman pun nak join hehehee.... yang paling ketara bila adiknya nangis.. Iman akan berlari untuk mendapatkan adiknya.. kadang2 Iman akan tepuk adiknya, seperti riaksi memujuk adik suruh diam (Comel dengan tingkahlaku tu).. 

Iman dah menunjukkan sikap seorang kakak walaupun sekarang dia baru berusia 1 tahun 5 bulan.. Alhamdulillah..

Iman suka baca majalah pa&ma milik ibunya.. dia akan membuka setia helai majalah tu, yag bestnya kalau ada gambar baby dia kan sebut "ADIKK" dan mencium menunjukkan sayang.. 

Alahaiiii... Comel sangat kelakuan Iman... kadang2 tak sabar pulak nak nenantikan Izzati besar.. nanti Iman boleh bermain dengan adik kan..

0 Komen/Ulasan:

Post a Comment

Terima Kasih melayari blog Mutiara Hati Insan
Thank you for visiting the blog Mutiara Human Liver .

10 Artikel Popular