"Mutiara Hati Insan"








"Sekiranya anda datang dari lurah yang dalam dan bercita-cita menakluki puncak tinggi, itu bukan mimpi. selagi berpegang kepada visi dan matlamat yang jelas, berkomited untuk meneruskan perjalanan, berkemungkinan besar anda tetap akan berjaya. kalau pun tidak dapat mencapai puncak anda sebenarnya mangkin hampir kepadanya. itu lebih baik daripada MENDIAM DIRI "

MEMORY

MEMORY

..............

..............

.............

.............

Running

Running

Get this widget!

Pengakuan Isteriku : Masakan aku paling sedap..

Sunday, August 23, 2015

Assalammualaikum semua dan salam sejahtera.. 

Dah makan ke?.. Alhamdulillah kalau yang dah makan.. kalau yang belum tu, elok lah cari makanan berkhasiat.. Biar bertenaga sikit nak keja nanti.. 


Entry kali ni saya nak kongsikan berkaitan masakan saya yang menjadi pilihan si isteri.. Boleh dikatakan masakan kegemaran isteri lah.. Rasanya inilah kali pertama saya masukkan entry berkaitan masakan hasil dari tangan sendiri.. Perghh!! terasa macam pakar masak pulak..Wakakaaaa.. Padahal menu masakan kegemaran tu Mee Meggi je..

Tak tahu lah.. Dalam pelbagai + serbaneka masakan yang saya dah biasa masak.. mee maggie jugak jadi pilihan si dia.. Semalam si isteri mintak singgah di Shopping Mall Giant berdekatan rumah, katanya nak beli sedikit bahan masakan untuk anak-anak.. Selepas membeli belah, dalam kereta baru si dia cakap "Abang!!! Sayang ada beli 1 pax megggi, nanti abang tolong masak ye".. Lembut je bahasa berbicara.. Hati yang keras pun jadi lembut kalau dengar, tambahan si isteri yang mintak.. Siapa tak sayang bini Oiii.. Ini kali ke dua dia mintak saya masak mee maggi. Pagi tadi sekali.. 

Malam tu selepas anak2 tidur, mula lah Cheff Saiful jalankan tugas di dapur untuk menu permintaan Isteri tersayang.. Resepinya?.. Rahsia.. hahaaha.. Mana boleh kongsi, sebab menu tu khas untuk Isteri tersayang je.. :p



0 Komen/Ulasan:

Post a Comment

Terima Kasih melayari blog Mutiara Hati Insan
Thank you for visiting the blog Mutiara Human Liver .

10 Artikel Popular

List Blog

Peringatan :

Segala perkataan, gambar atau komen berunsur lucah, mengamcam atau memfitnah dengan niat untuk menjatuhkan, menganiaya, mengugut dan menggangu privasi penulis atau menggunakan mana-mana aplikasi secara beterusan atau tidak tanpa atau dengan mendedahkan identiti diri sebenar dengan niat yang sama juga menggunakan atau mencuri gambar, entri dan juga yang apa jua persamaan tanpa izin penulis blog ini sendiri, adalah melakukan kesalahan dan tindakan boleh dimabil mengikut AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998.