Hai!!

"Sekiranya anda datang dari lurah yang dalam dan bercita-cita menakluki puncak tinggi, itu bukan mimpi. selagi anda berpegang kepada visi dan memiliki matlamat yang jelas, anda berkomited untuk meneruskan perjalanan, berkemungkinan besar anda tetap akan berjaya.kalau pun tidak dapat mencapai puncak anda sebenarnya mangkin hampir kepadanya. itu lebih baik daripada MENDIAM DIRI "

MEMORY

MEMORY

..............

..............

.............

.............

Running

Running

Google+ Followers


Get this widget!

Baby Sitter Baru..

Tuesday, September 6, 2011

Mulai hari ini, Nurul Iman aku tukar hantar ke rumah baby sitter yang baru.

Baby sitter lama, Kak Fizah sangat baik dan aku selesa bila Iman tinggal dengan dia, tapi dia ada masalah family, Aku taknak bebankan dia dan juga aku sebab nanti setiap kali dia emergency, aku pun kena apply emergency leave! Leceh. jadi aku terpaksa tukar Baby Sitter baru buat Iman.. Baby sitter ni pun kak Fizah yang tolong carikan..

Aku harap Iman dapat sesuaikan diri dengan baby sitter yang baru.. Kesian pulak  Iman.. Pagi tadi pun Iman asik merenget je macam tahu yang dia akan tinggal dengan baby sitter baru.. Aku sedih sebab kak Fizah baik sangat... Hmm.. tapi, aku tak ada pilihan. Baby sitter yang baru ni dekat dengan rumah aku jugak, kira senang lah nak hantar Iman... Dulu baby sitter depan rumah je...

Sebenarnya aku susah jugak nak percaya orang.. sebab banyak kes dah berkenaan budak dan pengasuh ni.. Aku doakan semua berjalan lancar dan Iman dalam keadaan baik dengan baby sitter baru... Baby sitter baru ni pun aku tengok baik jugak.. tapi susah lah nak nilai orang, apa pun aku cuba berfikiran positif.. mudahan semua dalam keadaan baik.. Amin..

0 Komen/Ulasan:

Post a Comment

Terima Kasih melayari blog Mutiara Hati Insan
Thank you for visiting the blog Mutiara Human Liver .

10 Artikel Popular