Hai!!

"Sekiranya anda datang dari lurah yang dalam dan bercita-cita menakluki puncak tinggi, itu bukan mimpi. selagi anda berpegang kepada visi dan memiliki matlamat yang jelas, anda berkomited untuk meneruskan perjalanan, berkemungkinan besar anda tetap akan berjaya.kalau pun tidak dapat mencapai puncak anda sebenarnya mangkin hampir kepadanya. itu lebih baik daripada MENDIAM DIRI "

MEMORY

MEMORY

..............

..............

.............

.............

Running

Running

Google+ Followers


Get this widget!

Usia Iman 10 Bulan..

Tuesday, September 6, 2011

Hari ni usia Nurul Iman 10 Bulan 1 Hari.. dan banyak perkembangan yang aku sedar dari iman..

1.    Pada usia 10 bulan ni, Iman dah boleh merangkak dengan baik menggunakan tangan dan lututnya, dengan anggota-anggotanya lurus dan tubuhnya selari dengan lantai... Iman juga dah boleh duduk dengan yakin dan boleh berjalan sambil memegang perabot terutama meja makan jepun kami lah..apa yang bestnya Iman juga dah boleh melepaskan pegangannya seketika dan berdiri tanpa apa-apa sokongan pun.
 
Buka itu saja Iman juga dah pandai mencari cara-cara untuk panjat. Tak sabar aku nak lihat Perkembangan Iman untuk langkah pertama yang menakjubkan..Insya' Allah ianya akan tiba tidak lama lagi..

2.  Iman dah pandai memberikan senyuman besar kepada semua orang dan menyembunyikan mukanya apabila berjumpa dengan orang yang dia tidak kenal. 

3.  Iman akan melambai-lambai tanda selamat jalan apabila aku berkata "bye..bye.."..

4.  Iman juga akan membantah jika diletakkannya dalam kerusi bayi dalam kereta atau dalam kereta atau dia akan cepat menuju pada aku jika lihat aku berpakaian cantik seolah-olah nak ikut aku berjalan..
 
Ini lah dikatakan keistimewaan baby yang sentiasa unik.. lebih ketara bila Iman mencapai tahap-tahap perkembangan fizikal mengikut jadualnya tersendiri..


 

1 Komen/Ulasan:

costumama said...

saiful, jemputlah datang beraya dengan ida n iman sekali. mggu dpn kak dah dok kampung. nk datang roger sehari awal ek.

Post a Comment

Terima Kasih melayari blog Mutiara Hati Insan
Thank you for visiting the blog Mutiara Human Liver .

10 Artikel Popular