"Mutiara Hati Insan"








"Sekiranya anda datang dari lurah yang dalam dan bercita-cita menakluki puncak tinggi, itu bukan mimpi. selagi berpegang kepada visi dan matlamat yang jelas, berkomited untuk meneruskan perjalanan, berkemungkinan besar anda tetap akan berjaya. kalau pun tidak dapat mencapai puncak anda sebenarnya mangkin hampir kepadanya. itu lebih baik daripada MENDIAM DIRI "

MEMORY

MEMORY

..............

..............

.............

.............

Running

Running

Google+ Followers


Get this widget!

Part 1 : Eid Fitri di Kampung..

Saturday, September 3, 2011

Pada 30hb semua umat islam sibuk meraikan hari kemenanagan setelah sebulan melawan nafsu di bulan Ramadhan.. tahun ni giliran kami beraya kat kampung aku di Parit Buntar perak..gerak-gerak khas balik kg bermula jam 2.30 ptg 29hb ogos..kami sampai kat kg aku lebih kurang 6 petang.Dah ramai yg berkumpul kat rumah aku..kebetulah 2 org kakak aku belum tgk lg iman...

Pagi raye suasana meriah..semua adik beradik aku balik kecuali kak yong n kak ngah aku jer x balik..tahun ni ape yang lainnya aku beraye bertiga tahun ni..suasana beraye kami lebih tertumpu kepada gelagat putri kami iman...iman kini dah berusia 9 bulan 3 minggu.. kira dah boleh lah nak mengayakan dengan pakaian raya... dan Tahun ni tema pakaian kami bertiga warna Kelabu.. Warna ni aku yang pilih sebab tak nak beli baju melayu yang lain.. Aku pakai baju akad nikah je.. save cost kan.. lagi pun baju tu masih lagi elok untuk digayakan..



0 Komen/Ulasan:

Post a Comment

Terima Kasih melayari blog Mutiara Hati Insan
Thank you for visiting the blog Mutiara Human Liver .

10 Artikel Popular

List Blog

Peringatan :

Segala perkataan, gambar atau komen berunsur lucah, mengamcam atau memfitnah dengan niat untuk menjatuhkan, menganiaya, mengugut dan menggangu privasi penulis atau menggunakan mana-mana aplikasi secara beterusan atau tidak tanpa atau dengan mendedahkan identiti diri sebenar dengan niat yang sama juga menggunakan atau mencuri gambar, entri dan juga yang apa jua persamaan tanpa izin penulis blog ini sendiri, adalah melakukan kesalahan dan tindakan boleh dimabil mengikut AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998.