Hai!!

"Sekiranya anda datang dari lurah yang dalam dan bercita-cita menakluki puncak tinggi, itu bukan mimpi. selagi anda berpegang kepada visi dan memiliki matlamat yang jelas, anda berkomited untuk meneruskan perjalanan, berkemungkinan besar anda tetap akan berjaya.kalau pun tidak dapat mencapai puncak anda sebenarnya mangkin hampir kepadanya. itu lebih baik daripada MENDIAM DIRI "

MEMORY

MEMORY

..............

..............

.............

.............

Running

Running

Google+ Followers


Get this widget!

Part 2 : Eid Fitri di Kampung

Monday, September 5, 2011

Raya ke -4..
Suasana beraya di kampung pada hari jumaat masih lagi meriah.. ni lah dikatakan kemeriahan beraya di kampung kan.. walaupun saudara mara tak ramai di rumah tapi kemeriahan masih dapat di rasa..

Iman dan saudara mandi di kolam


Semua saudara mara sudah berangkat ke Merchu Beach Resort untuk menyambut hari keluarga.. Rancangan Pok Rizal.. Ramai jugak yang join..

Bilik yang ditempah


Kami bertolak ke sana selepas solat Jumaat.. aku dan Isteri dapat satu bilik keluarga... yang best nya semua bilik yang ditempah menghadap kolam renang.. ramai jugak pengunjung di beach resot pada musim perayaan..

pada malamnya jamuan makan untuk keluarga... biasalah yang meriahnya kanak2  di tambah dengan respon spoting dari pakcik-pakcik yang berkaraoke.. cukup meriah..


Tema pakaian pada malam tu semua kena pakai pakaian melayu bagi lelaki dan kurung bagi wanita.. aku dapat tahu pun pagi sebelum berangkat ke Merchu Beach Resot..

Jamuan makan keluarga
Selingan kanak2 menyanyi di pentas

0 Komen/Ulasan:

Post a Comment

Terima Kasih melayari blog Mutiara Hati Insan
Thank you for visiting the blog Mutiara Human Liver .

10 Artikel Popular