Hai!!

"Sekiranya anda datang dari lurah yang dalam dan bercita-cita menakluki puncak tinggi, itu bukan mimpi. selagi anda berpegang kepada visi dan memiliki matlamat yang jelas, anda berkomited untuk meneruskan perjalanan, berkemungkinan besar anda tetap akan berjaya.kalau pun tidak dapat mencapai puncak anda sebenarnya mangkin hampir kepadanya. itu lebih baik daripada MENDIAM DIRI "

MEMORY

MEMORY

..............

..............

.............

.............

Running

Running

Google+ Followers


Get this widget!

dah berusia 6 Bulan 2 minggu usia Nurul Iman

Friday, May 20, 2011

Alhamdulillah..
sedar tak sedar dah genap 6 bulan usia putri kesayangan ku..

sekarang ni dia dah pandai pusiang badan, tegur orang, pandai tarik perhatian orang.. kadang-kadang tu telatah dia yang spontan cukup menghiburkan.. haha.. tu lah kuasa dan anugerah yang Allah beri pada Manusia.. Aku harap Nurul Iman akan menjadi Insan yang berguna suatu hari nanti..



bulan ni aku dan isteri bawak Nurul Iman cucuk (injurt) di Klinik desa di Pahang je.. ya lah sekali jalan je dah ambil cuti untuk rehatkan badan d kampung.. lepas ni susah lah aku nak ambil cuti..

Comel sunguh wahaj putri aku ni.. hehee puji anak sendiri pulak..
Yang si Ibu (Isteri) tak habis2 ambil gambar dgn h/pon aku.. dampai penuh memory cad dengan gambar anak kesayangan kami tu..

cakap pasal gambar aku terngat lah pulak masa bercuti di pahang (rumah mak mertua aku)..
gambar akan aku punya lah banyak lekat di dinding rumah.. maklumlah cucu sorg kan..
sampai anak lelaki sendiri cemburu sebab gambar dia tak ada.. hahaaa....

Nurul Iman nampak ada potensi sebagai orang yang pandai mengambil hati org, tu firasat aku lah sebagai seorg bapa.. sebab dia akan senyum dengan sesiapa sahaja yang pandang dia..

Iman Abah sayang Iman..
Iman Ibu juga sayang Iman..
Iman segala pengorbanan Abah dan Ibu tak mengharapkan balasan dari Iman..
cuma kejayaan dan mengingati Allah (jadi Org Berguna) sahaja harapan kami..

ok lah.. nanti lah sambung lagi.. hahaa
esok aku ingat nak kongsi serba sikit pasal kebaikan susu ibu..
jumpa nanti k..

0 Komen/Ulasan:

Post a Comment

Terima Kasih melayari blog Mutiara Hati Insan
Thank you for visiting the blog Mutiara Human Liver .

10 Artikel Popular