Hai!!

"Sekiranya anda datang dari lurah yang dalam dan bercita-cita menakluki puncak tinggi, itu bukan mimpi. selagi anda berpegang kepada visi dan memiliki matlamat yang jelas, anda berkomited untuk meneruskan perjalanan, berkemungkinan besar anda tetap akan berjaya.kalau pun tidak dapat mencapai puncak anda sebenarnya mangkin hampir kepadanya. itu lebih baik daripada MENDIAM DIRI "

MEMORY

MEMORY

..............

..............

.............

.............

Running

Running

Google+ Followers


Get this widget!

Iman dah belajar duduk..

Tuesday, May 31, 2011

Tarikh : 31 Mei 2011

Hari ni genaplah iman 6 Bulan.... 3 Minggu... 4 Hari..

Rasa sekejap je iman dah meningkat dewasa...
Pagi ni aku nak kongsi cerita yang mengembira kan aku sebagai seorang ayah...

Hari ni Iman bangun awal dari kami.. aku perasan iman bangun masa tu jam 05:44 pagi.. bukan main awal dia bangun dan menunjukkan riak seperti nak main je..

pagi ni iman mengejutkan aku..
dia dah melangkah ke satu tahap pekembangan budak.. wah.. cukup menarik..
untuk pengetahuan semua jugak..

Akulah orang petama yang lihat Iman mula belajar duduk..



0 Komen/Ulasan:

Post a Comment

Terima Kasih melayari blog Mutiara Hati Insan
Thank you for visiting the blog Mutiara Human Liver .

10 Artikel Popular