Hai!!

"Sekiranya anda datang dari lurah yang dalam dan bercita-cita menakluki puncak tinggi, itu bukan mimpi. selagi anda berpegang kepada visi dan memiliki matlamat yang jelas, anda berkomited untuk meneruskan perjalanan, berkemungkinan besar anda tetap akan berjaya.kalau pun tidak dapat mencapai puncak anda sebenarnya mangkin hampir kepadanya. itu lebih baik daripada MENDIAM DIRI "

MEMORY

MEMORY

..............

..............

.............

.............

Running

Running

Google+ Followers


Get this widget!

Iman demam..

Sunday, July 31, 2011

Tarikh : 31 Julai 2011

Pagi tu aku bawak iman ke kedai runcit untuk beli barangan dapur, sebab isteri aku mengidam nak makan mee kari ala pahang.. Riaksi Iman ok je.. nampak sihat je..

iman mula menunjukkan yang dia kurang sihat bila kami sampai di rumah.. iman mula merenget-renget.. aku dan isteri mula mengesyaki yang iman demam... sebab sebelum ni iman tak pernah merenget mcm hari ni.. dia seorang budak yang berdikari (itu kata pengasuh iman lah)..

Pagi tu pengasuh iman ada datang rumah, isteri aku pun pergi lah melayan tetamu yang datang, sambil mendukung iman.. yang aku pulak tolong jemurkan kain (suami yang rajin kan)..

lepas habis tugas aku menjemur pakaian.. aku ke depan, nak jugak intai apa yang di bualkan, baru beberapa langkah aku menuju ke hadapan aku lihat isteri aku dah tercegat didepan pintu toilet.. dengan habis pakaian terkena muntah iman..

aku rasa ini lah demam iman yang teruk sekali.. walau pun suhu demam iman tak mencecah kepanasan sebelumnya.. tapi demam kali ni buatkan iman tidak bermaya dan muntah-muntah...

petang tu aku bawak iman ke klinik terdekat.. klinik T & C.. katanya kinik tu adalah yang terbaik..

hari ni isteri aku ambil cuti untuk menjaga iman.. takut jugak hantar ke pengasuh dalam keadaan iman yang tidak sihat ni.. lagi pun aku lagi puas hati kalau isteri kau yang jaga iman terutama dalam keadaan iman macam ni...

0 Komen/Ulasan:

Post a Comment

Terima Kasih melayari blog Mutiara Hati Insan
Thank you for visiting the blog Mutiara Human Liver .

10 Artikel Popular