Hai!!

"Sekiranya anda datang dari lurah yang dalam dan bercita-cita menakluki puncak tinggi, itu bukan mimpi. selagi anda berpegang kepada visi dan memiliki matlamat yang jelas, anda berkomited untuk meneruskan perjalanan, berkemungkinan besar anda tetap akan berjaya.kalau pun tidak dapat mencapai puncak anda sebenarnya mangkin hampir kepadanya. itu lebih baik daripada MENDIAM DIRI "

MEMORY

MEMORY

..............

..............

.............

.............

Running

Running

Google+ Followers


Get this widget!

Thursday, July 28, 2011

Sedar tak sedar hari ni usia Nurul Iman dah menjangkau 8 Bulan 3 Minggu 2 Hari.. dah besar Iman dan semakin pandai..

sekarang ni Iman dah pandai menarik barang-barang.. benda yang Iman paling suka buat sepahkan buku atau majalah.. pantang aku kemas sikit... tak pa ni permulaan untuk iman kenal dunia sebenar.. yang bestnya Ibu iman ni akan perhatikan buku yang iman koyak sebab takut buku kesayangan dia di koyakkan iman.. Kalau dah Iman koyak tak kan nak marah pulak kan...

Kalau saya atau isteri berehat-rehat sambil baca buku atau majalah, iman akan menerpa pada kami untuk ambil majalah pada tanggan kami.. padahal kami dah bagi majalah (yang tak pakai lah) pada dia.. 

Usia 8 bulan ni Iman dah pandai berdiri sendiri tanpa berpaut, tak lah lama dia berdiri... pas tu Iman akan tersengeh sendiri (suka sebab berjaya diri lah).... Akak yang mengasuh Iman pun ada cakap, Iman cepat belajar mungkin cepat berjalan nanti.. 

Bila dah pandai diri tu setiap kali kami makan dia akan ke meja makan konon-konon nak makan sekali lah.. Iman...Iman...

sekarang ni dah pandai beri tindak balas menari.. kalau dengar rentak di TV terutama retak intro TV9.. Iman akan mengoyangkan badan dalam keadaan duduk.. tanda menari lah tu..

0 Komen/Ulasan:

Post a Comment

Terima Kasih melayari blog Mutiara Hati Insan
Thank you for visiting the blog Mutiara Human Liver .

10 Artikel Popular