"Mutiara Hati Insan"








"Sekiranya anda datang dari lurah yang dalam dan bercita-cita menakluki puncak tinggi, itu bukan mimpi. selagi berpegang kepada visi dan matlamat yang jelas, berkomited untuk meneruskan perjalanan, berkemungkinan besar anda tetap akan berjaya. kalau pun tidak dapat mencapai puncak anda sebenarnya mangkin hampir kepadanya. itu lebih baik daripada MENDIAM DIRI "

MEMORY

MEMORY

..............

..............

.............

.............

Running

Running

Get this widget!

Kongsi Cerita : Latihan Vokal bersama Cikgu Siti Hajar

Tuesday, October 23, 2012

Assalammualaikum... 

Maaf ye Entry kali ini sekadar berkongsi cerita dan pengalaman, jangan fikir yang bukan-bukan ye.. Cerita kali ini berkaitan sesi latihan Vokal ( koir ) bersama Cikgu Siti Hajar AF dan Rema Rasidi hehee.. 

Kenal ke Rema Rasidi?

Pada mulanya, saya pun tak berapa kenal Rema Rasidi tu, tapi setelah rakan-rakan beritahu mengenai Rema Rasidi dan hasil pencarian maklimat mengenai Rema Rasidi baru saya kenal.. hehehee Al-Maklumlah Rema Rasidi tu Artis Polular tahun 80an, masa tu saya masih kecil..

Tapi memang sedap lah suara Rema Rasidi ketika menyanyi heheee... boleh dengar live tanpa muzik lagi hahaa. Kalau dengan muzik lagi best rasanya..

Rema Rasidi dan Cikgu uSiti Hajar
Rema Rasidi : Album Popular zaman 80an

Sempat juga saya ambil gambar bersama Cikgu Siti Hajar selepas kelas latihan Vokal semalam.. Gambar kenangan, bukan senang nak ambil gambar dengan orang yang top ni..

Bergambar bersama Cikgu Siti Hajar selepas Kelas Vokal
Ok lah sampai sini dulu nak sambung keja ni hehe.. by..

0 Komen/Ulasan:

Post a Comment

Terima Kasih melayari blog Mutiara Hati Insan
Thank you for visiting the blog Mutiara Human Liver .

10 Artikel Popular

List Blog

Peringatan :

Segala perkataan, gambar atau komen berunsur lucah, mengamcam atau memfitnah dengan niat untuk menjatuhkan, menganiaya, mengugut dan menggangu privasi penulis atau menggunakan mana-mana aplikasi secara beterusan atau tidak tanpa atau dengan mendedahkan identiti diri sebenar dengan niat yang sama juga menggunakan atau mencuri gambar, entri dan juga yang apa jua persamaan tanpa izin penulis blog ini sendiri, adalah melakukan kesalahan dan tindakan boleh dimabil mengikut AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998.