Hai!!

"Sekiranya anda datang dari lurah yang dalam dan bercita-cita menakluki puncak tinggi, itu bukan mimpi. selagi anda berpegang kepada visi dan memiliki matlamat yang jelas, anda berkomited untuk meneruskan perjalanan, berkemungkinan besar anda tetap akan berjaya.kalau pun tidak dapat mencapai puncak anda sebenarnya mangkin hampir kepadanya. itu lebih baik daripada MENDIAM DIRI "

MEMORY

MEMORY

..............

..............

.............

.............

Running

Running

Google+ Followers


Get this widget!

Bloger

Tuesday, October 2, 2012

Sorry sebab dah lama tak masukkan entry terbaru.. sebenarnya saya sibuk nak karang ceramah yang di sampaikan oleh Ustz Azhar Idrus di Masjid Al-Ikhwaniah Cheras baru ni.. dengan harapan boleh le berkongsi ilmu, tapi macam susah je nak mengarang, takut jugak nanti lari dari fakta yang di sampaikan..

Insya'Allah saya akan cuba masukkan dalam minggu ni.. Tunggu!!  


0 Komen/Ulasan:

Post a Comment

Terima Kasih melayari blog Mutiara Hati Insan
Thank you for visiting the blog Mutiara Human Liver .

10 Artikel Popular