"Mutiara Hati Insan"








"Sekiranya anda datang dari lurah yang dalam dan bercita-cita menakluki puncak tinggi, itu bukan mimpi. selagi berpegang kepada visi dan matlamat yang jelas, berkomited untuk meneruskan perjalanan, berkemungkinan besar anda tetap akan berjaya. kalau pun tidak dapat mencapai puncak anda sebenarnya mangkin hampir kepadanya. itu lebih baik daripada MENDIAM DIRI "

MEMORY

MEMORY

..............

..............

.............

.............

Running

Running

Get this widget!

Contest Bomba : Hotters Fireman Contest in KL

Tuesday, March 26, 2013


Hari ni antaramuka Facebook yang pertama saya layari adalah Hotters Fireman, nak tengok kedudukan saya salam pemilihan lelaki Bomba yang paling Hot.. hehe

Bila difikirkan balik memang lawak, tapi secara tak sengaja dah ceburi bidan ni, layan je.. Orang kata Alang-alang menyeluk perkasam biar lah sampai ke pangkal lengan.. hehe 

Hotters Fireman di adalah yang pertama di buat di Malaysia dan pemilihan dilakukan di Balai Boma dan Penyelamat Hang Tuah Kuala Lumpur. Contest ni hanya di Facebook, pemenang dikira berdasarkan undian. Penyingkiran juga berlaku.. Contest ni bermula pada 25 Mac 2013..Untuk pusingan pertama, model akan di pamerkan dengan pakaian Celoreng.. Jika berjaya ke pusingan seterusnya akan di gayakan dengan pakaian lain.. Pakian adalah dari latarbelakang Bomba jugak.

Jika bomba yang anda pilih adalah antara 20 yang membuat ia ke pusingan kedua, anda berpeluang untuk memenangi hadiah mingguan. Terdapat juga hadiah-hadiah harian untuk dimenangi, jadi ingat untuk mengundi setiap hari. Anda boleh mengundi sehingga 5 kali sehari!

So kawan2 jangan lupa Undi saya mudah-mudahan kekal le dalam carta.. hehe



2 Komen/Ulasan:

Anonymous said...

Tebalnya bedak hahaa..

Saiful Runner said...

Tu lah.. Dah join program realiti ni baru aku tahu, semua yang terlibat kena tacap.. So memang tak ada pilihan lain..

Bini aku siap cakap geli lagi haha mugkin rupa dah lain sangat kot hahaa..

Post a Comment

Terima Kasih melayari blog Mutiara Hati Insan
Thank you for visiting the blog Mutiara Human Liver .

10 Artikel Popular

List Blog

Peringatan :

Segala perkataan, gambar atau komen berunsur lucah, mengamcam atau memfitnah dengan niat untuk menjatuhkan, menganiaya, mengugut dan menggangu privasi penulis atau menggunakan mana-mana aplikasi secara beterusan atau tidak tanpa atau dengan mendedahkan identiti diri sebenar dengan niat yang sama juga menggunakan atau mencuri gambar, entri dan juga yang apa jua persamaan tanpa izin penulis blog ini sendiri, adalah melakukan kesalahan dan tindakan boleh dimabil mengikut AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998.