"Mutiara Hati Insan"








"Sekiranya anda datang dari lurah yang dalam dan bercita-cita menakluki puncak tinggi, itu bukan mimpi. selagi berpegang kepada visi dan matlamat yang jelas, berkomited untuk meneruskan perjalanan, berkemungkinan besar anda tetap akan berjaya. kalau pun tidak dapat mencapai puncak anda sebenarnya mangkin hampir kepadanya. itu lebih baik daripada MENDIAM DIRI "

MEMORY

MEMORY

..............

..............

.............

.............

Running

Running

Get this widget!

Dunia Iman : Berjaya imbang badan untuk duduk

Monday, June 6, 2011

Tarikh : 06 Jun..

Sekarang ni Iman dah makin pandai imbangkan badan untuk duduk...
setelah tiga (3) hari berturut-turut berusaha untuk duduk dengan baik.. semasa percubaan Iman nak duduk tu ada jugak dia nangis.. sebab tersembam.. biasalah sakit dulu sebelum berjaya kan..

Kesian jugak tengok dia.. tapi iman ni tak mengaku kalah or takut.. mungkin dia tak faham lagi kot.. selepas diam dari menangis dia akan usaha untuk duduk kembali.. Ni lah baru dipanggil usaha hingga berjaya... hahaa..



Iman ni.. kalau nak duduk, dia akan mengerakkan badan dia kebelakang dulu... hingga dia dapat cara yang selesa untuk mula pergerakan yang seterusnya..
Dah berjaya duduk dia akan senyum dan ketawa seorang...hahaha!!!!... lagaknya macam orang yang berjaya mendaki gunung hingga ke kemuncak.. Anak abah katakan...

tapi aku lah yang sentiasa berwaspada.. selepas dia berjaya duduk, aku akan letakkan bantal di belakanag dia.. takut dia sembabkan badan dia ke belankang..

Kejayaan Iman abah rekodkan dalam memori ini untuk ttapan iman dan pengikut Blog ni..

Abah n Ibu sayang Iman...
Muah!!!..


0 Komen/Ulasan:

Post a Comment

Terima Kasih melayari blog Mutiara Hati Insan
Thank you for visiting the blog Mutiara Human Liver .

10 Artikel Popular

List Blog

Peringatan :

Segala perkataan, gambar atau komen berunsur lucah, mengamcam atau memfitnah dengan niat untuk menjatuhkan, menganiaya, mengugut dan menggangu privasi penulis atau menggunakan mana-mana aplikasi secara beterusan atau tidak tanpa atau dengan mendedahkan identiti diri sebenar dengan niat yang sama juga menggunakan atau mencuri gambar, entri dan juga yang apa jua persamaan tanpa izin penulis blog ini sendiri, adalah melakukan kesalahan dan tindakan boleh dimabil mengikut AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998.