Hai!!

"Sekiranya anda datang dari lurah yang dalam dan bercita-cita menakluki puncak tinggi, itu bukan mimpi. selagi anda berpegang kepada visi dan memiliki matlamat yang jelas, anda berkomited untuk meneruskan perjalanan, berkemungkinan besar anda tetap akan berjaya.kalau pun tidak dapat mencapai puncak anda sebenarnya mangkin hampir kepadanya. itu lebih baik daripada MENDIAM DIRI "

MEMORY

MEMORY

..............

..............

.............

.............

Running

Running

Google+ Followers


Get this widget!

Iman dah nak masuk 8 Bulan..

Wednesday, June 29, 2011

Assalamualaikum..

Pejam celik pejam celik, tak lame lagi Iman dah nak masuk 8 bulan.. wah.. dah tak lama dah tu.. lagi beberape hari je.. dah besar anak abah!!!.. alahai,cepatnye mase berlalu.. teringat pulak kenangan senang susah aku dan isteri jaga Iman dari newborn lagi.. teringat bau baby n gelagat dia dulu-dulu... rasa rindu pulak.. hahahaha....


Sepanjang Iman dah nak masuk 8 bulan ni, Iman makin bijak.. sudah pandai pilih mainan untuk dia main.. dan pandai nak berpaut untuk bangun, maklumlah kaki dah boleh menyokong keberatan badan, sampai abah nak lakukan kerja lain pun asik fikirkan anak abah je, comel sangat.. tahniah anak abah...

Iman dah mula mengemam benda dalam mulut, kata orang tua "gatal gusi" dah nak tumbuh gigi.. macam nak tumbuh gigi bwh dulu ja abah tengok.. mase bf dengan Ibu ketika nak tido,Iman kerapkali giget2..ouchhh!!! sakit sgt (Ibu cakap lah).. Iman makan makin byk dah skrg.. mungkin masakan yang pelbagai Ibu sediakan.. Sedap!!!..

Bila lah Iman nak pandai pangil nama abah ni.. hehehe tak sabar pulak rasanya...

0 Komen/Ulasan:

Post a Comment

Terima Kasih melayari blog Mutiara Hati Insan
Thank you for visiting the blog Mutiara Human Liver .

10 Artikel Popular