"Mutiara Hati Insan"








"Sekiranya anda datang dari lurah yang dalam dan bercita-cita menakluki puncak tinggi, itu bukan mimpi. selagi berpegang kepada visi dan matlamat yang jelas, berkomited untuk meneruskan perjalanan, berkemungkinan besar anda tetap akan berjaya. kalau pun tidak dapat mencapai puncak anda sebenarnya mangkin hampir kepadanya. itu lebih baik daripada MENDIAM DIRI "

MEMORY

MEMORY

..............

..............

.............

.............

Running

Running

Get this widget!

Sambutan Hari Bomba JBPM KL 2013

Tuesday, May 7, 2013

Jabatan Bomba dan Penyelamat Kuala Lumpur di bawah pentadbiran YS Pengarah PKPjB Khairudin Bin Drahman@Hussaini  telah merancang pelbagai Program bagi tahun 2013 (Klik untuk lihat Program) 

Sempena Hari Bomba di sambut seluruh Dunia pada 04 Mei 2013. Pada 7 Mei 2013 ( selasa ) satu Majlis ringkas Sambutan Hari Anggota Bomba telah diadakan  di peringkat JBPM Kuala Lumpur, bertempat di Balai Bomba dan Penyelamat Hang Tuah. Pada Majlis itu YS Pengarah PKPjB Khirudin bin Drahman@ Hussaini telah menyampaikan amanat dari teks ucapan Dato, Ketua Pengarah JBPM. 

Dalam Majlis ini juga, YS Pengarah JBPMKL berbesar hati menyampaikan Sijil Perkhidmatan Terpuji kepada pegawai yang terpilih dan penyampaian Sijil Penghargaan kepada pemenang Hypp TV Hottest Fireman Contestbagi tahun 2013

Turut mengundang Datuk VM Panjaarmoorthy bagi memeriahkan lagi majlis. Sijil penghargaan dari JBPM Kuala Lumpur turut diberikan kepada Datuk VM Panjaarmoorthy, serta Wakil dari Bomba Sukarela dari PBS Bukit Bintang.

Apa yang menarik saya pada ucapan YS Pengarah pada majlis itu adalah, sebagai penjawat awam berunifom khususnya pada Jabatan Bomba sendiri seharusnya setiap pegawai menanam sikap melaksanakan tugas dengan mementingkan semangat keKITAan untuk memastikan segala tugasan berjalan lancar. Hal ini adalah kerana kejayaan setiap tugasan Bomba perlukan kerjasama semua pihak dari segenap lapisan dan pangkat. 

Sebagai salah seorang Pegawai Bomba saya ucapkan Tahniah dan Syabas diatas usaha yang dilakukan. Mudahan menjadi pedoman dan roal Model kepada semua Pegawai Bomba untuk terus maju dan maju kehadapan seiring dengan misi Jabatan.

Pemeriksaan Perbarisan Kehormat Oleh YS Pengarah






Ucapan dari YS Pengarah JBPM KL

Menyampaikan Sijil Penghargaan kepada Datuk VM Panjaarmoorthy

Menyampiakan Sijil Penghargaan kepada Wakil dari Bomba Sukarela dari PBS Bukit Bintang

0 Komen/Ulasan:

Post a Comment

Terima Kasih melayari blog Mutiara Hati Insan
Thank you for visiting the blog Mutiara Human Liver .

10 Artikel Popular

List Blog

Peringatan :

Segala perkataan, gambar atau komen berunsur lucah, mengamcam atau memfitnah dengan niat untuk menjatuhkan, menganiaya, mengugut dan menggangu privasi penulis atau menggunakan mana-mana aplikasi secara beterusan atau tidak tanpa atau dengan mendedahkan identiti diri sebenar dengan niat yang sama juga menggunakan atau mencuri gambar, entri dan juga yang apa jua persamaan tanpa izin penulis blog ini sendiri, adalah melakukan kesalahan dan tindakan boleh dimabil mengikut AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998.