"Mutiara Hati Insan"








"Sekiranya anda datang dari lurah yang dalam dan bercita-cita menakluki puncak tinggi, itu bukan mimpi. selagi berpegang kepada visi dan matlamat yang jelas, berkomited untuk meneruskan perjalanan, berkemungkinan besar anda tetap akan berjaya. kalau pun tidak dapat mencapai puncak anda sebenarnya mangkin hampir kepadanya. itu lebih baik daripada MENDIAM DIRI "

MEMORY

MEMORY

..............

..............

.............

.............

Running

Running

Get this widget!

Sekadar berkarya

Tuesday, May 7, 2013

Karya-karya saya majoritinya adalah nasihat kepada diri saya sendiri. Mengingatkan diri sendiri, bukan nak mengingatkan orang lain atau cuba membetulkan hidup orang lain. 

Andai dapat digunakan untuk orang lain, alhamdulillah. Banyaknya dari pengalaman hidup saya sendiri dan cebisan-cebisan koleksi kutipan ilmu sepanjang hidup yang saya dah tempuhi. Jadi, jika ada siapa-siapa expect saya melukis untuk kamu semua atau untuk orang lain, maaf sangkaan anda meleset sama sekali. 

Melukis untuk mencari makna diri sendiri, yang masih sesat arah pulang ke jalan yang diredhai. Harapnya jelas beberapa perkara mulai saat ini:- 

1. Akaun ni bukan untuk dakwah anda. Tapi untuk dakwah saya. 
2. Jangan tanya saya soalan agama, saya bukan ustaz. Google je lah kan. Jangan minta saya lukis, sebab saya takkan penuhi permintaan anda itu. 
3. Jika ada post yang gedik, tidak matang dan kebudak-budakan, jangan marah sebab ini akaun saya. Marahlah diri anda sendiri sebab tidak tegas atau berani ambil keputusan block seseorang yg anda tidak suka. 
4. Saya bukan orang baik. Malah lebih teruk dari org lain. So, jangan expect saya 'terlalu baik', 'terlalu bagus', 'alim', bla bla bla. Saya orang yang selalu buat kesilapan. 

Cukup untuk kamu tahu itu.

0 Komen/Ulasan:

Post a Comment

Terima Kasih melayari blog Mutiara Hati Insan
Thank you for visiting the blog Mutiara Human Liver .

10 Artikel Popular

List Blog

Peringatan :

Segala perkataan, gambar atau komen berunsur lucah, mengamcam atau memfitnah dengan niat untuk menjatuhkan, menganiaya, mengugut dan menggangu privasi penulis atau menggunakan mana-mana aplikasi secara beterusan atau tidak tanpa atau dengan mendedahkan identiti diri sebenar dengan niat yang sama juga menggunakan atau mencuri gambar, entri dan juga yang apa jua persamaan tanpa izin penulis blog ini sendiri, adalah melakukan kesalahan dan tindakan boleh dimabil mengikut AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998.