"Mutiara Hati Insan"








"Sekiranya anda datang dari lurah yang dalam dan bercita-cita menakluki puncak tinggi, itu bukan mimpi. selagi berpegang kepada visi dan matlamat yang jelas, berkomited untuk meneruskan perjalanan, berkemungkinan besar anda tetap akan berjaya. kalau pun tidak dapat mencapai puncak anda sebenarnya mangkin hampir kepadanya. itu lebih baik daripada MENDIAM DIRI "

MEMORY

MEMORY

..............

..............

.............

.............

Running

Running

Get this widget!

Hannah Johary pilihan IsteriKu

Wednesday, September 17, 2014

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.
Hannah JoharyIa merupakan tagline kepada sebuah laman blog yang agak unik pengisiannya. Apa yang korang fikirkan bila baca tagline macam tu? Bayangkan tentang Wanita? mungkin jenama pagi sesuatu pakaian? Ataupun, kisah yang berkisarkan tentang fesyen dan gaya wanita semata-mata? Walau apa pun yang korang bayangkan, mesti ada satu persamaannya dengan apa yang saya bayangkan.
Sebuah blog yang mengisahkan tentang kehidupan seorang wanita semata-mata.
Tapi tak sangka meleset pulak bayangan saya tu. Rupa-rupanya blog tu berkisarkan tentang alam serta kehidupan dalam rumah tangga bagi seorang wanita bernama Hannah Johary. Berkaitan tentang kehidupan beliau bersama suami meniti hari-hari dalam kehidupan berumah tangga. Ada ketika diselitkan juga dengan part-part orang ketiga... Ha!! Jangan fikir lain ye, maksud saya dengan orang ketiga tu adalah anak.. 
“Apakah kaitannya saya dengan hannah johary? Haha.”
Jawabnya... Isteri saya selalu mengikuti blog Hannah Johary ni, selalu jugak lah dia menanti cerita-cerita terbaru dari hannah Joharu dan berkongsi cerita dengan saya dari tulisan Hannah.. Dari situ, perasaan saya tertanya jugak apa yang menariknya sehingga selalu bercerita tentang tulisan blog ni. dan baru-baru ni dia menyuruh saya memasukkan link Hannah Bloger dalam list blog saya.

Isteri punya pasal, layan je.. siapa tak sayang bini Oiii!!! hahaa..

Dah masuk dalam list bloger kalau tak ikuti macam tak menarik pulak kan.

Semenjak dari tu, saya cuba mengikuti beberapa tulisan dari blog Hannah.. Menarik!! santai dan bermesej.. Pengisiannya sebenarnya ianya amat membantu saya jugak dalam penulisan blog.. Jugak  bagi wanita-wanita diluar sana dalam urusan dan mengurus hal-hal rumahtangga.. Sedikit sebanyak memberi sedikit motivasi diri untuk berhadapat golakan dalam kehidupan terutama dalam rumahtangga.

Tahniah Hannah Johary!! setidaknya blog ini dapat menambah keindahan rumahtangga saya dan isteri.

Untuk mereka yang inginkan kepuasan disamping mencari ilmu dalam bab rumah tangga, memantapkan ilmu tentang konflik suami isteri, boleh ke blog Hannah Johary dan baca lah sepuas-puas hati. Yang belum bersunat tu, perlukan bimbingan orang dewasa yer... Haha...

Pun begitu, masih ada juga artikel berkenaan dengan fesyen.. :p
Sejujurnya, saya agak seronok membaca tulisan yang terdapat di blog tersebut. Dan setelah beberapa jam ditambah dengan hari, saya duk hadap laman tu.. Akhirnya saya dapat perkongsian beberapa perkara.

Tapi, tak banyak yang dapat pun dari blog ni.. Yer la... Kenal pun baru hari beberapa hari. Tak sempat pun lagi nak mengorat. Dah kena naik pelamin. Bercinta lepas berkahwin lagi afdal. Haha.

Eh melalut pulak...

Ok. sebelum saya melalut lebih pangjang.. rasanya dah tak ada apa lagi yang ingin tulis berkenaan Artikel ni. 
p/s : Selamat membaca Ye?

0 Komen/Ulasan:

Post a Comment

Terima Kasih melayari blog Mutiara Hati Insan
Thank you for visiting the blog Mutiara Human Liver .

10 Artikel Popular

List Blog

Peringatan :

Segala perkataan, gambar atau komen berunsur lucah, mengamcam atau memfitnah dengan niat untuk menjatuhkan, menganiaya, mengugut dan menggangu privasi penulis atau menggunakan mana-mana aplikasi secara beterusan atau tidak tanpa atau dengan mendedahkan identiti diri sebenar dengan niat yang sama juga menggunakan atau mencuri gambar, entri dan juga yang apa jua persamaan tanpa izin penulis blog ini sendiri, adalah melakukan kesalahan dan tindakan boleh dimabil mengikut AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998.