Hai!!

"Sekiranya anda datang dari lurah yang dalam dan bercita-cita menakluki puncak tinggi, itu bukan mimpi. selagi anda berpegang kepada visi dan memiliki matlamat yang jelas, anda berkomited untuk meneruskan perjalanan, berkemungkinan besar anda tetap akan berjaya.kalau pun tidak dapat mencapai puncak anda sebenarnya mangkin hampir kepadanya. itu lebih baik daripada MENDIAM DIRI "

MEMORY

MEMORY

..............

..............

.............

.............

Running

Running

Google+ Followers


Get this widget!

Mencari Keredaan Illahi 1

Sunday, July 1, 2012


APA YANG KORANG RASA SELEPAS MELIHAT GAMBAR NI ?..


Biar lah gambar menceritakan segala-galanya, saya tak nak amik tahu mana datang nya pic ni, sahih atau tidak.. Tapi apa yang pasti gambar ni benar-benar menarik pandangan saya tentang kehidupan manusia di era 2012 ni..



Gambar ni dah cukup untuk membuatkan saya insaf dan bersyukur .. Saya teramat sedih dan x mampu bercerita yg mampu hanya mengangkat tangan dan berdoa moga Allah turun kan rahmat keatasNya.




Disaat kita mengeluh kerana sukarnya tidur yang lena walau pun ditilam yang empuk, kita tak pernah terfikir tentang mereka yang lena tanpa beralaskan apa-apa..




Disaat kita bersunggut tentang makanan yang tidak menyelerakan, terfikirkah kita ada insan yang kelaparan tanpa apa-apa makanan..




Disaat kita mengungkit tentang kerja yang tidak setimpal dengan gaji yang diterima, pernahkah kita terfikir tentang mereka yang tidak punya gaji dari hasil kerja mereka..

Kerana kita terlalu asyik memandang keatas, hingga kita lupa apa yang ada dibawah..(u_u)

*bersyukur dengan apa yg kita miliki hari ini..

0 Komen/Ulasan:

Post a Comment

Terima Kasih melayari blog Mutiara Hati Insan
Thank you for visiting the blog Mutiara Human Liver .

10 Artikel Popular