Hai!!

"Sekiranya anda datang dari lurah yang dalam dan bercita-cita menakluki puncak tinggi, itu bukan mimpi. selagi anda berpegang kepada visi dan memiliki matlamat yang jelas, anda berkomited untuk meneruskan perjalanan, berkemungkinan besar anda tetap akan berjaya.kalau pun tidak dapat mencapai puncak anda sebenarnya mangkin hampir kepadanya. itu lebih baik daripada MENDIAM DIRI "

MEMORY

MEMORY

..............

..............

.............

.............

Running

Running

Google+ Followers


Get this widget!

Mood Kerja dah Kurang lah..

Sunday, August 28, 2011

Alhamdulillah, hari ni, 29hb Ogos 2011, hari yang ke-29 berpuasa dalam tahun ni. Kalau takde aral, dijangka hari Selasa.. esok lah (30hb Sept), seluruh umat Islam akan berhari raya...dan hari ni lah hari terakhir kerja sebelum balik kampung dan bercuti raya.. Manakala Isteri aku dah mula bercuti..  Semangat nak raya..

Tak tahu lagi nak balik kampung bila sebab aku kerja kan.. dalam fikiran nak kerja separuh hari je hari ni..Kalau takde aral, insyaallah mungkin jam 12 aku balik rumah dan lepas zohor lah bertolak balik ke Perak.. 

Cuti!! emm.. Aku cam biasa, cuti selama seminggu, seminggu penuh minggu hari raya tu. Normal lah tu bagi mereka yang beraya, kira rezeki aku lagi lah tahun ni kan sebab dapat bercuti raya.. bagi pekerja Unifom macam aku ni faham-faham lah cuti tu susah sikit.. dan aku mula kerja pada 5hb Sept nanti, hari Isnin...

Sekarang ni.. tengah bekerja tapi mood aku kurang lah untuk bekerja.. hahaha..
 Ni pun lakon-lakon je... buat-buat kerja..

0 Komen/Ulasan:

Post a Comment

Terima Kasih melayari blog Mutiara Hati Insan
Thank you for visiting the blog Mutiara Human Liver .

10 Artikel Popular