Hai!!

"Sekiranya anda datang dari lurah yang dalam dan bercita-cita menakluki puncak tinggi, itu bukan mimpi. selagi anda berpegang kepada visi dan memiliki matlamat yang jelas, anda berkomited untuk meneruskan perjalanan, berkemungkinan besar anda tetap akan berjaya.kalau pun tidak dapat mencapai puncak anda sebenarnya mangkin hampir kepadanya. itu lebih baik daripada MENDIAM DIRI "

MEMORY

MEMORY

..............

..............

.............

.............

Running

Running

Google+ Followers


Get this widget!

Iman Demam lagi..

Thursday, August 4, 2011

Iman demam lagi..
Semalam aku ambil cuti untuk bawa iman ke Klinik Kerajaan Putrajaya..

Semalam juga Iman kena ke makmal darah untuk di ambil darah kerana Dr. yang merubat Iman mengesyaki iman mengalami demam Denggi dari sintem yang kami ceritakan... Pada hari Ahad Iman demam dengan suhu badan 37.8, hari Isnin Iman dah beransur baik.. jadi aku dan isteri anggap Iman dah betul2 baik..

Sebelah petangnya aku ambil Iman seperti biasa jam 0600 petang di rumah pengasuh.. Pengasuh Iman cakap badan Iman panas.. sampai rumah aku mengukur kadar suhu iman.. ternyata iman demam dengan bacaan 37.5...

tapi riaksi iman seperti biasa je.. tak menunjukkan seperti budak yang mengalami DEMAM...

Pada hari selasa aku nekad bawa Iman ke Klinik Putrajaya.. tu yang kena ambil darah... Dr. yang semak data perubatan melalui komputer (Hospital ni menggunakan sistem perkomputeran untuk pesakit yang datan untuk merawat)  iman menyatakan kadar darah iman dalam keadaan Normal 290.. tapi Dr. cakap dalam masa terdekat sintom ni tak dapat di kesan, jadi pada hari Sabtu ni 06.08.2011 kami kena datang lagi untuk diambil darah kali ke-2.. Kesian Iman, kecik2 dah kena cucuk untuk ambil darah...

Pagi tadi, sebelum pergi kerja aku sukat lagi suhu badan Iman.. bacaan kali ni cukup tinggi 38.9.. aku mintak Isteri aku cuti je untuk jaga Iman (memang dalam perancangan Isteri aku nak bercuti pada hari ni untuk jaga Iman).. Aku kena ke tempat kerja kerana masalah di pejabat yang tak dapat dielakkan.. Walaupun aku di pejabat tapi fikiran dan hati aku lebih banyak di Rumah je... fikirkan Iman...

Aduh!!! Abah doakan Iman cepat sembuh dan kembali ceria seperti biasa.. abah rindukan senyuman Iman dan keletahan Iman...

0 Komen/Ulasan:

Post a Comment

Terima Kasih melayari blog Mutiara Hati Insan
Thank you for visiting the blog Mutiara Human Liver .

10 Artikel Popular