Hai!!

"Sekiranya anda datang dari lurah yang dalam dan bercita-cita menakluki puncak tinggi, itu bukan mimpi. selagi anda berpegang kepada visi dan memiliki matlamat yang jelas, anda berkomited untuk meneruskan perjalanan, berkemungkinan besar anda tetap akan berjaya.kalau pun tidak dapat mencapai puncak anda sebenarnya mangkin hampir kepadanya. itu lebih baik daripada MENDIAM DIRI "

MEMORY

MEMORY

..............

..............

.............

.............

Running

Running

Google+ Followers


Get this widget!

Iman dah Sihat.... Usia 9 Bulan

Wednesday, August 10, 2011

iMan dah sihat dari semalam lagi.. dan aku tak sempat tulis sebab banay kerja.. pagi ni pun banyak kerja nak buat.. Petang ni baru diberi kesempatan untuk aku tulis blog...

Alhamdulillah.. Iman dah sihat sepenuhnya.. Iman tak lagi merenget dan nangis malam...

Iman kembali aktiv seperti sebelu dia demam.. keletahan, ketawa yang selalu aku rindu, dah Iman tunjukkan semalam.. hehee

Masa demam iman tak boleh ditinggal kan seorang dia akan nangis sekuat-kuatnya.. macam ada orang pukul je.. dan iman hanya nak pada ibu dia je.. ngan aku langsung dia tak nak..

sekarang iman dah boleh main sorang-sorang.. dan lagi kreatif iman memungah barang rumah.. hehee... habis rumah selerak.. Iman juga akan ke meja makan bila time kami berbuka.. seolah-olah dia tahu je masa nak berbuka..

apa lagi ibunya pegang iman dan aku pulak suap iman makan.. ternyata iman selera sekali untuk makan.. mungkin iman macam aku kot suka makan rama-ramai..

ok lah sampai di sini dulu k.. ada gambar untuk di kongsikan..


gambar masa iman demam...




Ni gambar Iman masa dah sihat.... Comel kan bila iman pakai tudung.. sesuai lah dengan nama NURUL IMAN.... Ni aku paksa dia untuk ambil gambar.. masa dema berat iman 7.9kg.. tak sabar aku nak tauh berat Iman sekarang.. dah baik ni dia banyak makan jugak.. tentu berat iman dah naik...


0 Komen/Ulasan:

Post a Comment

Terima Kasih melayari blog Mutiara Hati Insan
Thank you for visiting the blog Mutiara Human Liver .

10 Artikel Popular