"Mutiara Hati Insan"








"Sekiranya anda datang dari lurah yang dalam dan bercita-cita menakluki puncak tinggi, itu bukan mimpi. selagi berpegang kepada visi dan matlamat yang jelas, berkomited untuk meneruskan perjalanan, berkemungkinan besar anda tetap akan berjaya. kalau pun tidak dapat mencapai puncak anda sebenarnya mangkin hampir kepadanya. itu lebih baik daripada MENDIAM DIRI "

MEMORY

MEMORY

..............

..............

.............

.............

Running

Running

Google+ Followers


Get this widget!

Latihan bersama rakan2

Thursday, October 20, 2011


Satu lagi sesi latihan ringkas bersama Abd Din..

Semalam Hujan lebat aku bertolak dari rumah ke Titiwangsa jam 0745pm... jalan di KL ni macam biasa lah jem teramat sangat..

dalam perjalanan Amirul (rakan sekampung) racun aku jugak katanya malam ni tak ada kot sebab hujan.. tapi aku nekat untuk pergi jugak sebab dah lama berehat lepas Night Putrajaya Maraton.. lagi pun aku nak tanya beberapa soalan berkenaan larian pada Abg Din..

Kami sampai jam 0845.. tak ramai dalam lingkungan 12 orang jee..

Walaupun hujan Abang Din tetap teruskan latihan.. kami berlatih di koridor dewan je.. di sini aku dapat simpulkan tak ada alasan untuk berlatih..

Latihan malam ni berakhir jam 1030.. Kira 1 jam lebih jugak kami berlatih.. Rasa tak sabar untuk latihan minggu depan bersama Abg Din..






0 Komen/Ulasan:

Post a Comment

Terima Kasih melayari blog Mutiara Hati Insan
Thank you for visiting the blog Mutiara Human Liver .

10 Artikel Popular

List Blog

Peringatan :

Segala perkataan, gambar atau komen berunsur lucah, mengamcam atau memfitnah dengan niat untuk menjatuhkan, menganiaya, mengugut dan menggangu privasi penulis atau menggunakan mana-mana aplikasi secara beterusan atau tidak tanpa atau dengan mendedahkan identiti diri sebenar dengan niat yang sama juga menggunakan atau mencuri gambar, entri dan juga yang apa jua persamaan tanpa izin penulis blog ini sendiri, adalah melakukan kesalahan dan tindakan boleh dimabil mengikut AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998.