Hai!!

"Sekiranya anda datang dari lurah yang dalam dan bercita-cita menakluki puncak tinggi, itu bukan mimpi. selagi anda berpegang kepada visi dan memiliki matlamat yang jelas, anda berkomited untuk meneruskan perjalanan, berkemungkinan besar anda tetap akan berjaya.kalau pun tidak dapat mencapai puncak anda sebenarnya mangkin hampir kepadanya. itu lebih baik daripada MENDIAM DIRI "

MEMORY

MEMORY

..............

..............

.............

.............

Running

Running

Google+ Followers


Get this widget!

Usia Iman 11 Bulan

Tuesday, October 11, 2011

Hari ni Usia Iman dah menjangkau 11 bulan 6 hari, cuma tinggal satu bulan saja lagi Iman akan menyambut harijadi pertama. 


Perkembangan Iman kali ini aku betul2 tak sangka..Iman bukan lagi seorang yang tidak boleh bertindak sendiri tanpa kami. Walaupun dia masih memerlukan banyak jagaan dan bantuan, tetapi tahap berdikari Iman meningkat – jelas apabila melihat dia berdiri, membongkok dan mencangkung – yang semakin menonjol. Iman boleh berjalan dengan memegang tangan aku dan yang paling ketara Iman boleh mengulurkan lengan atau kakinya ketika aku memakaikan pakaiannya. 


Iman juga pandai botol untuk minum, menyuap makanan yang ada di gengaman dengan sendiri. 




Apa yang menarik ialah, Iman akan melontarkan saja botol atau apa2 yang ada pada gengaman dia apabila selesai. Cerita bab lontar ni aku suka nak katakan yang Iman juga akan menjatuhkan pakaian yang belum dilipat terutama buku2 pada rak dengan sengajaIman seronok melihat buku, walaupun dia tidak akan membukakannya sehelai demi sehelai. Bila di lihat seolah-olah Iman mempunyai buku kegemarannya dan dia akan mahu mengulangi berulang-kali... Teletah ni yang buatkan aku happy n tak sabar untuk pulang kerja..


Iman juga dah mula menunjukkan riaksi untuk berjalan.. semalam dia berjaya gerak 1 langkah ke depan.. tak lama lagi boleh berjalan lah tu..



0 Komen/Ulasan:

Post a Comment

Terima Kasih melayari blog Mutiara Hati Insan
Thank you for visiting the blog Mutiara Human Liver .

10 Artikel Popular