Hai!!

"Sekiranya anda datang dari lurah yang dalam dan bercita-cita menakluki puncak tinggi, itu bukan mimpi. selagi anda berpegang kepada visi dan memiliki matlamat yang jelas, anda berkomited untuk meneruskan perjalanan, berkemungkinan besar anda tetap akan berjaya.kalau pun tidak dapat mencapai puncak anda sebenarnya mangkin hampir kepadanya. itu lebih baik daripada MENDIAM DIRI "

MEMORY

MEMORY

..............

..............

.............

.............

Running

Running

Google+ Followers


Get this widget!

Majlis Perkahwinan Sahabat Lama.. di HKL

Sunday, November 13, 2011

Selepas aku melawat Abang aku di Hospital Sg. Buloh.. Aku terus gerak ke HKL untuk hadir kenduri Sahabat lama aku Zaid Jamaluddin..

Zaid akad nikah pada Jumaat jam 1130 pagi.. masa tu aku masih di Hospital bahagian Padiatrik sebab nak uruskan Anak aku keluar dari Hospital.. jadi aku tak dapat lah hadir majlis pernikahan zaid.. sorry kawan.. aku betul2 minta maaf sebab tak dapat hadir ke majlis yang memang aku nak sangat hadir.. tak pe nanti yang ke - 2 aku hadir k.. Insya'Allah.. hehehee... lawak je..

Apa pun Tahniah kawan.. ni majlis Rumah perempuan kan.. nanti majlis rumah lelaki pada 19 November ni aku dan Isteri g jugak k.. hehee Insya'Allah..
Tahniah kepada Zaid dan Hamilatun..

0 Komen/Ulasan:

Post a Comment

Terima Kasih melayari blog Mutiara Hati Insan
Thank you for visiting the blog Mutiara Human Liver .

10 Artikel Popular