Hai!!

"Sekiranya anda datang dari lurah yang dalam dan bercita-cita menakluki puncak tinggi, itu bukan mimpi. selagi anda berpegang kepada visi dan memiliki matlamat yang jelas, anda berkomited untuk meneruskan perjalanan, berkemungkinan besar anda tetap akan berjaya.kalau pun tidak dapat mencapai puncak anda sebenarnya mangkin hampir kepadanya. itu lebih baik daripada MENDIAM DIRI "

MEMORY

MEMORY

..............

..............

.............

.............

Running

Running

Google+ Followers


Get this widget!

Wajah Iman Hari Ke-3 dan Ke-5 di HKL.

Sunday, November 13, 2011

Alhamdulilah semasa aku tulis blog ni Iman dah keluar dari Hospital dan sekarang tinggal dgn baby sitters dia lee.. sebab aku dan Isteri kena kerja seperti biasa sebab dah lama cuti..

Aku nak kongsi gambar Iman semasa hari ke-3 dan hari terakhir di HKL.. hari terakhir tu hari ke-5 le.. kami keluar pagi2 lagi..

WAJAH IMAN HARI KE-3 DI HKL


Masa ni hari khamis (10 November 2011)..






WAJAH IMAN HARI KE-4 DI HKL


Hari ke-4 Iman di HKL aku dah mula bercuti.. baru dapat cuti.. Iman pn dah semakin sembuh.. pada hari ke-4 ni kalau tak silap aku jatuh pada hari Jumaat (11 November 2011).. pada pagi Jumaat ni Iman masih lagi di bilik rawatan rapi..






Tapi selepas lawatan konsultan (Dr. Pakar Pediatrik) Iman di arah keluar dan di tempatkan di bilik rawatan lain. mungkin kesihatan Iman semakin memberangsangkan.. Alhamdulillah LAH.. Petang tu Dr. Lim ada cakap kalau suhu badan Iman 37.0 ke bawah Iman boleh balik pada esok nya..

ni wajah Iman pada waktu malam untuk hari ke-4 di HKL.. masa ni Iman dah di tempatkan di Bilik lain.. kalau tak salah aku bilik 2 yang terletak di belakang sikit..





WAJAH IMAN HARI KE-5 DI HKL

Hari ke lima ni Iman dah di benarkan keluar dah.. Aku awal pagi dah bangun dan tak sabar nak ambil anak Isteri aku di HKL.. maklumlah dah lama tidur di rumah sorang2 kan..






ni pulak gambar Masa kami makan di kamtin di HKL bahagian Padiatrik.. lepas ni kena g Farmasi untuk ambil ubat Antibiotik Iman..
Iman nampak ceria je..

0 Komen/Ulasan:

Post a Comment

Terima Kasih melayari blog Mutiara Hati Insan
Thank you for visiting the blog Mutiara Human Liver .

10 Artikel Popular