Hai!!

"Sekiranya anda datang dari lurah yang dalam dan bercita-cita menakluki puncak tinggi, itu bukan mimpi. selagi anda berpegang kepada visi dan memiliki matlamat yang jelas, anda berkomited untuk meneruskan perjalanan, berkemungkinan besar anda tetap akan berjaya.kalau pun tidak dapat mencapai puncak anda sebenarnya mangkin hampir kepadanya. itu lebih baik daripada MENDIAM DIRI "

MEMORY

MEMORY

..............

..............

.............

.............

Running

Running

Google+ Followers


Get this widget!

Perjalanan Ke Kampung II

Tuesday, June 5, 2012

Sampai di Parit Buntar jam 0830 jugak lah dari taiping.. Perut pun dah lapar.. kami singah makan di kedai je.. kedai ni populat jugak lah di sekitar Parit Buntar ni.. selesai makan kami terus bertolak balik ke rumah.. sampai di rumah jam 10 jugak lah..



tujuan kami balik kampung bukan saja nak bercuti dan berehat tapi nak berbincang hal perkahwinan akid perempuan aku yang dijangkakan berlangsung pada bulan November tahun 2012 ni..

Alham dulillah lah le semua adik beradik, anak buah serta ipar2 dapat join mesyuarat kali ni, yang tak dapat join hanya 3 buat keluarga je.. sebab ada urusan keluarga yang lagi penting..


Selepas habis mesyuarat kami ke Pulau Pinang untuk berjalan-jalan makan angin le.. tapi tak semua Ikut termasuk mak aku sebab penat..

Lokasi pertama kami adalah kedai A to Z yang menjual barang2 perhiasan rumah dan kelengkapan untuk majlis perkahwinan.. kedai ni memang besar dah macam kilang je.. barang pun murah2 jugak..





Lokasi ke dua  dan terakhir kami kedai makan le.. sebab masing2 dah lapar.. kalau datang pulau pinang ni tak pekena char kwey teaw di sungai dua memang tak sah.. kedai ni pernah masuk dalam rancangan jalan2 cari makan...

memang ramai pelanggan, nak paking kereta pun susah.. segap jugak masakan sini pendek kata memang rugi lah kalau tak cuba...

Iman makan nasi ayam je.. tunggu lah Iman besar sikit kalau kedai ni masih buka aku nak bagi Iman rasa jugak lah masakan di sini...

gambar Isteri dan anak tercinta..

Tengah asik makan ni.. ambil gambar pun tak nak pandang



0 Komen/Ulasan:

Post a Comment

Terima Kasih melayari blog Mutiara Hati Insan
Thank you for visiting the blog Mutiara Human Liver .

10 Artikel Popular