Hai!!

"Sekiranya anda datang dari lurah yang dalam dan bercita-cita menakluki puncak tinggi, itu bukan mimpi. selagi anda berpegang kepada visi dan memiliki matlamat yang jelas, anda berkomited untuk meneruskan perjalanan, berkemungkinan besar anda tetap akan berjaya.kalau pun tidak dapat mencapai puncak anda sebenarnya mangkin hampir kepadanya. itu lebih baik daripada MENDIAM DIRI "

MEMORY

MEMORY

..............

..............

.............

.............

Running

Running

Google+ Followers


Get this widget!

IKEA..

Monday, January 14, 2013



13 Januari 2013 baru ni saya dan Keluarga menghabiskan masa dengan aktiviti luar, Si Isteri teringin nak ke IKEA katanya. Sebenarnya dah lama nak ke Shooping Mall ni tapi tak kesampaian.. Alhamdulillah akhirnya sampai juga kami di IKEA Damansara..


Stor Barangan 
Kebetulan pada hari tersebut IKEA mengadakan jualan murah besar-besaran, jadi mcm biasalah rakyat Malaysia ni pantang ada SALE, dah jadi mcm semut nampak gula.. Nak park kereta dalam IKEA ni pun dah ambil masa setengah jam.. bayangkan lah ramainya manusia di pusat membelibelah ni..

Betullah kata orang dan saya pernah terbaca pengalaman rakan-rakan dalam blog, apabila sampai di IKEA ni memang akan rambang mata. Mana taknya barang-barang hiasan rumah memang cantik dan harga pun berpatutan. Mujurlah kali pertama kami pergi tak niat pun nak membeli banyak barang, cuma sedikit barang keperluan rumah.  Tapi selepas kali pertama ni, terniat lah nak datang lagi dan memborong barangan rumah. 

Kaunter bayaran
Selepas penat membeli belah kami singgah makan di food cord IKEA, untuk mengisi perut yang dah bekeroncong.. memang ramai orang, Sehinggakan nak makan pun tunggu meja kosong. Niat saya nak je makan di luar IKEA, Tapi isteri tersayang pulak teringin nak makan makanan yg popular di IKEA ni (swedish meatballs + fries + sauce).. Layan je..

Tapi memang sedap pun makanan ni hahhaaa.. Rugi pulak klau tak cuba..

Sambung page lain lah.. kisah Iman dan izzati di taman layang-layang.. by

0 Komen/Ulasan:

Post a Comment

Terima Kasih melayari blog Mutiara Hati Insan
Thank you for visiting the blog Mutiara Human Liver .

10 Artikel Popular