"Mutiara Hati Insan"








"Sekiranya anda datang dari lurah yang dalam dan bercita-cita menakluki puncak tinggi, itu bukan mimpi. selagi berpegang kepada visi dan matlamat yang jelas, berkomited untuk meneruskan perjalanan, berkemungkinan besar anda tetap akan berjaya. kalau pun tidak dapat mencapai puncak anda sebenarnya mangkin hampir kepadanya. itu lebih baik daripada MENDIAM DIRI "

MEMORY

MEMORY

..............

..............

.............

.............

Running

Running

Get this widget!

Sumbangan JBPM Kuala Lumpur bagi meringankan beban mangsa Kebakaran

Monday, April 8, 2013

09 April 2013 merupakan hari yang bertuah, kerana terpanggil untuk bersama-sama mengikuti program kebajikan bersama mangsa kebakaran rumah setingan di Kampung Puah Kuala Lumpur. 


Insiden kebakaran telah berlaku pada 02 April 2013 baru ini menyebabkan 19 buah rumah musnah sekitar Kampung Puah Lembah.

Dari sumber (klik sini) Pengarah Bomba Kuala Lumpur Khirudin Drahman berkata, kebakaran bermula di salah sebuah rumah yang tidak berpenghuni menyebabkan api merebak dengan cepat memusnahkan kediaman berdekatan. 


Pada Majlis tersebut Pengarah Bomba menyatakan hasrat simpati kepada mangsa kejadian, dan menurut beliau memberi sumbangan ini adalah perancangan beliau sejak tahun 2011 lagi dan Insya'Allah ianya akan terus dilaksanakan untuk tahun seterusnya walaupun pentadbiran JBPM KL bertukar.

Pada Majlis ringkas itu, turut mengundang Dato' Dr. Shafie Abdullah bagi sama-sama menyampaikan sumbangan ikhlas Jabatan Bomba Kuala Lumpur kepada mangsa kejadian. 





0 Komen/Ulasan:

Post a Comment

Terima Kasih melayari blog Mutiara Hati Insan
Thank you for visiting the blog Mutiara Human Liver .

10 Artikel Popular

List Blog

Peringatan :

Segala perkataan, gambar atau komen berunsur lucah, mengamcam atau memfitnah dengan niat untuk menjatuhkan, menganiaya, mengugut dan menggangu privasi penulis atau menggunakan mana-mana aplikasi secara beterusan atau tidak tanpa atau dengan mendedahkan identiti diri sebenar dengan niat yang sama juga menggunakan atau mencuri gambar, entri dan juga yang apa jua persamaan tanpa izin penulis blog ini sendiri, adalah melakukan kesalahan dan tindakan boleh dimabil mengikut AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998.