Hai!!

"Sekiranya anda datang dari lurah yang dalam dan bercita-cita menakluki puncak tinggi, itu bukan mimpi. selagi anda berpegang kepada visi dan memiliki matlamat yang jelas, anda berkomited untuk meneruskan perjalanan, berkemungkinan besar anda tetap akan berjaya.kalau pun tidak dapat mencapai puncak anda sebenarnya mangkin hampir kepadanya. itu lebih baik daripada MENDIAM DIRI "

MEMORY

MEMORY

..............

..............

.............

.............

Running

Running

Google+ Followers


Get this widget!

Contest Bomba : Hotters Fireman Contest (Minggu terakhir)

Sunday, April 14, 2013

TaGeT mEnGeNa!!..

Alhamdulillah.. target aku untuk kekal ke minggu akhir tercapai.. sekarang tersenarai top 10 dalam conttest Hotters Fireman.. Perghh..

Selepas melalui beberapa persaingan dari Contest minggu pertama dengan berpakaian putih hanya memperolehi 145 undian, seterusnya ke minggu ke dua dengan memperolehi 250 undian dengan gaya pakaian celoreng dan minggu ke tiga dengan 1345 undia dengan pakaian Operasi..

dan sekarang dalam proses pengundian untuk mencari top 3, rasanya cukup lah kekal minggu ni je, bila diamati balik gambar untuk minggu terakhir ni dengan berpakaian biru kelakar sikit.. nak share pun malu.. tapi apa kan kan dayakan rupa kelakar pun rupa sendiri haha..


Gambat minggu akhir.. kelakar pulak aku tengok


Persaingan minggu akhir..

0 Komen/Ulasan:

Post a Comment

Terima Kasih melayari blog Mutiara Hati Insan
Thank you for visiting the blog Mutiara Human Liver .

10 Artikel Popular