"Mutiara Hati Insan"








"Sekiranya anda datang dari lurah yang dalam dan bercita-cita menakluki puncak tinggi, itu bukan mimpi. selagi berpegang kepada visi dan matlamat yang jelas, berkomited untuk meneruskan perjalanan, berkemungkinan besar anda tetap akan berjaya. kalau pun tidak dapat mencapai puncak anda sebenarnya mangkin hampir kepadanya. itu lebih baik daripada MENDIAM DIRI "

MEMORY

MEMORY

..............

..............

.............

.............

Running

Running

Get this widget!

STOK Susu Ibu...

Monday, May 21, 2012




Maaf lah.. bukan nak menunjuk.. hanya nak berkongsi kekuatan dan motovasi seorang isteri yang kini bergelar  Ibu untuk dua orang putri yang masih munyusu badan..

Ternyata setiap permualaan pasti ada cabaran.. begitu juga dengan stok penyimpanan susu ini.. bermula dari anak pertama Nurul Iman lagi pelbagai masalah dari penyediaan stok penyusuan.. tapi Alhamdulillah berkat kesungguhan isteri tercinta, hingga anak ke-2 Nurul Izzati stok penyusuan masih diteruskan.. malah makin bertambah dan makin baik dari segi penyimpanan..

Aku bersyukur kerana, dengan kesungguhan isteri buatkan aku sedar bahawa penyusuan ibu begitu penting dan sebagai suami aku akan terus menyokong dan membantu sedaya mungkin untuk merealisasikan impian isteri menyusu Iman dan Izzati sepenuhnya dengan susu Ibu..

Semalam isteri ada bercerita kisah seorang ibu susuan yang berkerja di Kementerian yang sama menangis kerana terpaksa berhenti dari menyusukan anak dengan susu ibu.. kerana susu berkurangan.. ternyata, ketabahan seorang ibu untuk menyusukan dan memberikan yang terbaik untuk anak tak boleh di sangkal..

Bagi rakan2 dan para bapa.. yang terbaca blog saya ni.. marilah kita membantu dan menyokong usaha murni isteri kita untuk memberi yang terbaik kepada anak2 kita.. kerana khasiat susu ibu terlalu hebat..

0 Komen/Ulasan:

Post a Comment

Terima Kasih melayari blog Mutiara Hati Insan
Thank you for visiting the blog Mutiara Human Liver .

10 Artikel Popular

List Blog

Peringatan :

Segala perkataan, gambar atau komen berunsur lucah, mengamcam atau memfitnah dengan niat untuk menjatuhkan, menganiaya, mengugut dan menggangu privasi penulis atau menggunakan mana-mana aplikasi secara beterusan atau tidak tanpa atau dengan mendedahkan identiti diri sebenar dengan niat yang sama juga menggunakan atau mencuri gambar, entri dan juga yang apa jua persamaan tanpa izin penulis blog ini sendiri, adalah melakukan kesalahan dan tindakan boleh dimabil mengikut AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998.