"Mutiara Hati Insan"








"Sekiranya anda datang dari lurah yang dalam dan bercita-cita menakluki puncak tinggi, itu bukan mimpi. selagi berpegang kepada visi dan matlamat yang jelas, berkomited untuk meneruskan perjalanan, berkemungkinan besar anda tetap akan berjaya. kalau pun tidak dapat mencapai puncak anda sebenarnya mangkin hampir kepadanya. itu lebih baik daripada MENDIAM DIRI "

MEMORY

MEMORY

..............

..............

.............

.............

Running

Running

Get this widget!

Tumpang bangga dengan kejayaan Rakan..

Wednesday, May 30, 2012

Hari ni saya malas sikit nak buat keja... sebab kerja saya makin lama makin bertimbun..hehehee..
nak rehatkan otak sikit, so buka n layan fb je banya pagi ni.. mcm biasa lah kan layan fb sambil tu saya update blog ni..

Rakan lama dari kampung tegur saya di ruangan chat fb.. ajak berbual lah tu hahaa.. Yes!! ada jugak rakan nak sembang tengah bosan n serabut ni..

pekara pertama yang dia cakap keadaan saya n keluarga.. rakan ni saya kenal dari kampung dan sekarang belajar di UM.. Saya kenal dia pun dari sukan larian.. bagi saya dia ni hebat dan bermotivasi, sebab saya nampak kejayaan demi kejayaan yang dia capai baik dari segi sukan dan akademik... untuk motivasi diri jugak kan, bak kata pakar motivasi kita "Untuk berjaya pandanglah pada rakan yang berjaya".

yg saya paling kagum dan banggan..  bila dia katakan yang dia akan ke Indonesia untuk bersukan mewakili UM.. maknanya U sponser dia lah.. wah!! hebat... langkah pertama untuk berjaya... Tahniah

tak sangka dia leh pergi sejauh ni.. keep going kawan.. aku tumpang bangga dengan kejayaan hang hingga ke tahap sekarang ni.. kenal dia sebelum jadi pelari hinggalah dia dihargai sebagai pelari.. ternyata ko bermotivasi n ada tallend untuk sukan larian ni.. mudah-mudahan ko terus berjaya...

Apa pun nasihat aku sebagai rakan, jangan lupa bagai mana ia bermula.. bila lah saya boleh ke tahap tu, kena kuat kan lagi training ni untuk berjaya..

Sekadar berkongsi kebanggaan atas kejayaan rakan..

Tahniah buat rakan Amirul Syazuwan.. Moga terus berjaya dan berjaya..

Sebagai ingatan ni gambar koleksi bersukan yang saya join bersama Amirul dan rakan2.. bila tgk balik gbr ni teringat pulak masa bersama rakan2.. tinggal kenangan..

Kali pertama join Poweman Malaysia untuk Group..
masa ni kami dapat ke -2  

Selepas larian Jabatan Pulau Pinang tahun 2009..
Rakan2 larian dari Utara.. Kumpulan larian
yang pertama saya Join.. Kenangan!! 

Selepas larian SCKLM tahun 2010..
Rakan2 larian dari Utara.

Perjalanan untuk ambil baju n Nomber larian utk even SCKLM tahun 2010..
berkenalan dgn rakan baru Salahuddin (berbaju hitam, seluar pendek) dari Singapore..

Selepas larian Standard Charted Fun Run Putrajaya tahun 2011

Bersama Amirul semasa latihan bersama Team Titiwangsa..
Pengajar Abg Din (Atlik Marathon Malaysia)

Bersama Rakan2 dari UM..
larian Nike KL tahun 2011

Larian Now Tone awal tahun 2012

0 Komen/Ulasan:

Post a Comment

Terima Kasih melayari blog Mutiara Hati Insan
Thank you for visiting the blog Mutiara Human Liver .

10 Artikel Popular

List Blog

Peringatan :

Segala perkataan, gambar atau komen berunsur lucah, mengamcam atau memfitnah dengan niat untuk menjatuhkan, menganiaya, mengugut dan menggangu privasi penulis atau menggunakan mana-mana aplikasi secara beterusan atau tidak tanpa atau dengan mendedahkan identiti diri sebenar dengan niat yang sama juga menggunakan atau mencuri gambar, entri dan juga yang apa jua persamaan tanpa izin penulis blog ini sendiri, adalah melakukan kesalahan dan tindakan boleh dimabil mengikut AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998.