Hai!!

"Sekiranya anda datang dari lurah yang dalam dan bercita-cita menakluki puncak tinggi, itu bukan mimpi. selagi anda berpegang kepada visi dan memiliki matlamat yang jelas, anda berkomited untuk meneruskan perjalanan, berkemungkinan besar anda tetap akan berjaya.kalau pun tidak dapat mencapai puncak anda sebenarnya mangkin hampir kepadanya. itu lebih baik daripada MENDIAM DIRI "

MEMORY

MEMORY

..............

..............

.............

.............

Running

Running

Google+ Followers


Get this widget!

Cermin kereta Pecah..

Wednesday, September 12, 2012

Ini lebih kurang kes baling batu, sembunyi tangan.. Ni bukan belaku pada kenderaan saya ye hehe.... jangan salah faham, tapi belaku pada kenderaan rakan saya.. Belaku semasa paking di tempat keja..
Gbr Hiasan je.
Tapi saya yakin, ini mesti angkara batu yang terpelanting semasa rumput dipotong di sekitar kawasan berdekatan..

Buktinya?

Menurut cerita, Memang pagi tadi ada aktiviti memotong rumput di kawasan kejadian.. yang paling terang angkara pemotong rumput di kawasan berhamiran kenderaan rakan saya tu hanya sebahagian rumput sahaja di potong... emmm... 


Kalau tak mengaku juga kesalahan, memang nak kena la kan.. Mujurlah rakan saya ni jenis orang yang cool je, kalau saya lah di tempatnya... tak tahu lah apa yang terjadi.. Rasanya kena habiskan hal dengan orang bertanggungjawab tu dulu... baru fikir urusan kenderaan.. Apa pun buat rakan saya, harap bersabar ye.. Ini semua ujian Allah...

Hampir sejam jugak kami menunggu di kedai cermin kenderaan, melayang lah RM 250.00 hari ni untuk cermin belakang sahaja.. Ni saya letakkan peta lokasi kedai cermin kereta yang terkenal dengan harga yang murah.. Semasa kami sampai bersusun kereta mewah untuk tukar cermin..


Lokasi kedai cermin kereta..
Kita tunggu apa tindakan dari empunya kereta terhadap orang yang bertanggunjawab tu.. Harap ada jawapan yang positif..

Buat kawan ku.. sorry ye.. sebab tercerita di Blog hehe... 

0 Komen/Ulasan:

Post a Comment

Terima Kasih melayari blog Mutiara Hati Insan
Thank you for visiting the blog Mutiara Human Liver .

10 Artikel Popular