Hai!!

"Sekiranya anda datang dari lurah yang dalam dan bercita-cita menakluki puncak tinggi, itu bukan mimpi. selagi anda berpegang kepada visi dan memiliki matlamat yang jelas, anda berkomited untuk meneruskan perjalanan, berkemungkinan besar anda tetap akan berjaya.kalau pun tidak dapat mencapai puncak anda sebenarnya mangkin hampir kepadanya. itu lebih baik daripada MENDIAM DIRI "

MEMORY

MEMORY

..............

..............

.............

.............

Running

Running

Google+ Followers


Get this widget!

Terima Kasih Kawan yang berkunjung...

Monday, September 17, 2012

Tajuk macam ayat tak habis je (tergantung) sebanarnya tak tahu nak letak tajuk yang sesuai untuk entry hari ni.. Ceritanya.. Semalam cuti umum semperna hari 1 Malaysia, saya buat jamuan makan di rumah.. Sekadar makan mengalas perut je.. tujuannya untuk mengeratkan lagi silaturahim dengan rakan-rakan..

Menu makan semua di sediakan sendiri oleh Isteri tercinta heheee.. Terima Kasih sayang.. Terima kasih Daun keladi tahun depan Insya'Allah kita buat lagi heheee..

Ilham untuk buat jamuan makan ni tercetus dari keinginan Yusri untuk bertandang ke rumah saya.. Bila difikirkan lebih baik masak lebih sikit dan jemput beberapa orang rakan yang terdekat je.. Nak jemput ramai-ramai dah lepas bulan Syawal kan hehee.. Sorry lah rakan yang tak di jemput tu ye.. Insya'Allah tahun depan k..

Apa pun terima kasih le pada sahabat ku Yusri sebab mencetuskan ilham untuk buat jamuan makan.. Ni kira pra-open house lah sebab kali pertama saya buat jamuan makan di rumah sendiri.. 

Juga, Terima kasih buat rakan-rakan yang hadir terutama Keluarga Yusri, Khalis serta Isteri, Shahriman pengantin baru (Rakan-rakan yang saya harap sangat datang pada hari tu).. Alhamdulillah.. Lepas jamuan tu rasa puas, seronok dan penat sikit hehee.. 

Insya'Allah tahun depan kalau panjang umur dan murah rezeki leh buat lebih sikit dan jemput ramai sikit hehee.. Entry kali ni tak ada gambar le sebab tak terfikir pun nak masukkan dalam blog hehe..

Ok lah.. sampai sini dulu ye.. Jangan lupa komen.. By..




1 Komen/Ulasan:

Yem Waklu said...

adeh..nama aku glamor woo ko letak kat entry ni..hahaha..sabo9 jelah..ahaks

Post a Comment

Terima Kasih melayari blog Mutiara Hati Insan
Thank you for visiting the blog Mutiara Human Liver .

10 Artikel Popular